Straffa Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Dette er et spill som garantert finner plassen i hylla hos meg Endret tråden til Test Drive Unlimited anmeldelser da vi har egen for Saints Row Lenke til kommentar
Dec Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Gikk inn og ga demoen en skikkelig sjanse isted. Resultat: hekta, og dette skal jeg ha!! Som andre som også har tatt seg litt tid med demoen, dette blir heftig!! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Blir en dyr mnd for en fattig student, Saints Row, Dead Rising og TDU...mat er uansett overvurdert. Hail spaghetti! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Blir en dyr mnd for en fattig student, Saints Row, Dead Rising og TDU...mat er uansett overvurdert. Hail spaghetti! 6780576[/snapback] En som har skjønnt det hvertfall ^^ Spaghetti Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kjøpte Test Drive Unlimited tidligere i dag og har sittet klistret til skjermen til nå. Virker som et fantastisk spill så langt. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skal teste spillet nå, håper at det er moro! 160 mil med vei er jo helt rått ihvertfall! Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kjøpte Test Drive Unlimited tidligere i dag og har sittet klistret til skjermen til nå. Virker som et fantastisk spill så langt. 6804394[/snapback] Hvor har du fått tak i spillet? Trodde ikke det kom ut før til fredag? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ikke jeg heller, men Spaceworld Storgaten i Oslo satt det ut i hyllene i dag. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Sweet! Blir tur i morra... Nesten verdt å betal "spaceworld-pris" for dette spillet! Lenke til kommentar
Dec Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 WOW! I butikkene allerede ja. Noen som vet om det har fått status som region-free nå? Kunne ikke finne noen bekreftelser da jeg sjekket i formiddag. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 I butikk i Trondheim anyone? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Eg får vel venta til den 8. Satsar på at CDON.com klarar å ha den i postkassen min til dess. Nokon som har nokre erfaringar med CDON? Sender dei spelet på releasedatoen, eller plar dei senda dagen før, slik at kunden får spelet på dagen ? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 X360 Magazine UK 9/10 Game Masters UK 88/100 Kan bli en vinner, dette. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 I butikk i Trondheim anyone? 6806910[/snapback] Spiderman har den og selger den åpenlyst for 599,-. Spaceworld insisterte på at jeg måtte vente til fredag, men de hadde ikke fått den heller. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ikke jeg heller, men Spaceworld Storgaten i Oslo satt det ut i hyllene i dag. 6804891[/snapback] Da har de enten solgt ut alt eller fått en smekk på pungen, for idag var det absolutt ingen der Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hmmm... Kjipt. Når jeg var der i går ved 5-tiden hadde de en hel rad full (øverst til venstre). Sannsynligvis en av de ansatte som har vært litt kjapp med å sette de ut, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Blir en dyr mnd for en fattig student, Saints Row, Dead Rising og TDU...mat er uansett overvurdert. Hail spaghetti! 6780576[/snapback] En som har skjønnt det hvertfall ^^ Spaghetti 6780939[/snapback] Spagetti RULES!!! Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Spaceworld har satt det ut i hyllene! Kjøpte det der rundt 4 tiden.. Da var det vel 6 eksemplare igjen som jeg kunn se. De hadde foresten også Dead Rising satt ut i hyllene. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Multiplayer delen i TDU funker ikke hvis man ikke har Gold Abonomang sant? Til dere som har testet fullversjonen nå, hva syns dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Smak og behag. For min del er gamereactor det beste spillmagasinet som er ute. Anmeldelser og preview er alltid veldig bra og stemmer som regel 6693578[/snapback] Jeg synes at Gamereactor ofte anmelder hype enn selve spillet.Det gjelder vel fler enn bare Gamereator, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå