Gå til innhold

Test Drive Unlimited. Inntrykk og anmeldelser

Straffa

Anbefalte innlegg

jeg har ikke fått logga meg på tst drive serverne de siste dagene. tror det starta etter siste oppdateringa om tirsdagen.

når jeg kjører nettverks sjekken så er alt ok, men NAT er strict, kan dette ha noe å si og hvordan fikse?

btw, jeg får fremdeles spillt poker online, så mistenker derfor at TDU trenger litt mer frihet en strict NAT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting, hva er den beste måten å møte venner på i TDU, har greid å sortere de ut på kartet, men når jeg går tilbake til bilen så ser jeg han rett og slett ikke.

Mener å ha lest om at fler folk sliter med dette, så jeg lurer på om det er noen midlertidige triks som kan brukes?

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, hva er den beste måten å møte venner på i TDU, har greid å sortere de ut på kartet, men når jeg går tilbake til bilen så ser jeg han rett og slett ikke.

Mener å ha lest om at fler folk sliter med dette, så jeg lurer på om det er noen midlertidige triks som kan brukes?

6938834[/snapback]

Jeg pleier å avtale om å møtes et sted der det ikke er så mye folk på serveren. Så med litt flaks så finner jeg spilleren ingame :)

Lenke til kommentar

6938834[/snapback]

Jeg pleier å avtale om å møtes et sted der det ikke er så mye folk på serveren. Så med litt flaks så finner jeg spilleren ingame :)

6938840[/snapback]

Dette bør fiksas i ein patch snart. Er ganske slitsomt.
Lenke til kommentar
Hvor mange gold trengs det får å nå til Expert egentlig?

6944754[/snapback]

Det går på Achievements, ikke antall Gold cups...tror det rundt 250 for Expert, 480 for Champion og 1000 for Ace.

6944868[/snapback]

Ja vel? dette er du sikker på, sto nemlig 35/40 innpå en av de informasjons greiene man kan sjekke når man er i huset, og det stemmer at jeg har 35, men vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Måtte bare si at jeg ble ikke skuffet av dette spillet! Har nå ligget på motorveien en laaang stund og tenkte jeg skulle fortelle litt av gleden med spillet. For det første så er det en nøyaktig kopi av hele Hawaii øya, som er ENORM. For det andre så får jeg levd ut en av mine drømmer med det å kunne eie/kjøre masse motorsykler og biler. Kjøpe hus.. Og finner jeg noen jyplinger så tar jeg dem ;) ahhh... Anbefales! Fikk spillet til 349 kroner forresten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...