Spirre Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 jeg har ikke fått logga meg på tst drive serverne de siste dagene. tror det starta etter siste oppdateringa om tirsdagen. når jeg kjører nettverks sjekken så er alt ok, men NAT er strict, kan dette ha noe å si og hvordan fikse? btw, jeg får fremdeles spillt poker online, så mistenker derfor at TDU trenger litt mer frihet en strict NAT. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Lurer på en ting, hva er den beste måten å møte venner på i TDU, har greid å sortere de ut på kartet, men når jeg går tilbake til bilen så ser jeg han rett og slett ikke. Mener å ha lest om at fler folk sliter med dette, så jeg lurer på om det er noen midlertidige triks som kan brukes? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Lurer på en ting, hva er den beste måten å møte venner på i TDU, har greid å sortere de ut på kartet, men når jeg går tilbake til bilen så ser jeg han rett og slett ikke. Mener å ha lest om at fler folk sliter med dette, så jeg lurer på om det er noen midlertidige triks som kan brukes? 6938834[/snapback] Jeg pleier å avtale om å møtes et sted der det ikke er så mye folk på serveren. Så med litt flaks så finner jeg spilleren ingame Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Lurer på en ting, hva er den beste måten å møte venner på i TDU, har greid å sortere de ut på kartet, men når jeg går tilbake til bilen så ser jeg han rett og slett ikke. Mener å ha lest om at fler folk sliter med dette, så jeg lurer på om det er noen midlertidige triks som kan brukes? 6938834[/snapback] Jeg pleier å avtale om å møtes et sted der det ikke er så mye folk på serveren. Så med litt flaks så finner jeg spilleren ingame 6938840[/snapback] Dette bør fiksas i ein patch snart. Er ganske slitsomt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hvor mange gold trengs det får å nå til Expert egentlig? Edit: Var vist 40 ja... Endret 26. september 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvor mange gold trengs det får å nå til Expert egentlig? 6944754[/snapback] Det går på Achievements, ikke antall Gold cups...tror det rundt 250 for Expert, 480 for Champion og 1000 for Ace. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvor mange gold trengs det får å nå til Expert egentlig? 6944754[/snapback] Det går på Achievements, ikke antall Gold cups...tror det rundt 250 for Expert, 480 for Champion og 1000 for Ace. 6944868[/snapback] Ja vel? dette er du sikker på, sto nemlig 35/40 innpå en av de informasjons greiene man kan sjekke når man er i huset, og det stemmer at jeg har 35, men vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Inne på den samme infoen, så er det en slags Achievementbar som viser grafisk hvor mye poeng som trengs pr level...så ja, rimelig sikker, men ikke 100% da jeg ikke sitter ved boxen akkurat nå og får sjekket. Endret 26. september 2006 av BioNor Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Stemmer, det er achievements det kommer an på. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jupp, dere hadde rett Takker for påpekelsen =) Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er nesten umulig å finne noen andre som spiller multiplayer på dette spillet....Ser mange på kartet, men ingen på veiene. Hva skyldes det? Jeg har ikke dårlig internet linje.....Synes det ødelegegr spillet. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Måtte bare si at jeg ble ikke skuffet av dette spillet! Har nå ligget på motorveien en laaang stund og tenkte jeg skulle fortelle litt av gleden med spillet. For det første så er det en nøyaktig kopi av hele Hawaii øya, som er ENORM. For det andre så får jeg levd ut en av mine drømmer med det å kunne eie/kjøre masse motorsykler og biler. Kjøpe hus.. Og finner jeg noen jyplinger så tar jeg dem ahhh... Anbefales! Fikk spillet til 349 kroner forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå