EkanTrike Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Angående politi i spillet. Når du har 1blinkende så holl deg i skinnet. Det går fort over. Har du 1 hel en så er det fordi du har krasja i en politi eller kraja i en bil og så en annen. Men den er nokk så lett og kjøre fra. bare holl deg i skinnet. Har du 2 hele så tar det lengre tid. Har du 3 så tar det ganske lang tid. Eller jeg hadde politiet etter meg med 3 stjerner under million løpet over halve løpet før dem ga seg helt. Så det er fult muligt. Men det tar bare tid. Og ikke minst har du 3 hele så er det sperringer som du må ungå i tillegg.. Noe som irriterer meg mest er når jeg har 1 hel en og så kommer en suisidal politi og krasjer i deg sån du får 1 og en halv Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg får ikke kjøpt motorsykler fordi jeg ikke finner den forbanna Lexus-sjappa. Noen som gidder å vise på et kart hvor jeg finner den? Etter hva som står på kartet som følger med skal det ligger i område D4, men klarer ikke finne den etter å ha trålet området der en god stund... Hjelp mottas med stor takk! 6869166[/snapback] den lexus sjakka er rett ved siden av kawasaki sjappa helt nord (midt på nord) men jeg får ikke tilgang til den (altså det er ikke sånn blå pil på den, den bare er der som et hvilket som annet hus. kanskje noen kan bidra med en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg har nettopp vært å besøkt alle bil butikkene, så nå har jeg endelig fått tilgang til motorsykklene. Uansett det jeg gjorde, var å tok opp GPS kartet, valgte "Key Locations" og sorterte bort alt bortsett fra "car manufacturs" eller noe sånt, så dro jeg fra sted til sted til jeg hadde besøkt alle. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Må du "fysisk" gå inn i showroom, eller kan jeg suse forbi? Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Den lexus sjappa i nord. Er ingen sjappe. Den bare er der. Reklame? eventuelt at det skal komme en oppgradering med Lexus senere. Håper det kommer flere biler. Har snart alle bilene i spillet Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Må du "fysisk" gå inn i showroom, eller kan jeg suse forbi? 6872356[/snapback] Det vet jeg ikke, jeg gikk værtfall innom alle sjappene for sikkerhets skyld, tar ikke så lang tid uansett. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 du ser jo på kartet om symboler er knall hvit eller daff grå farge! Er symbolet grått må du innom. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 du ser jo på kartet om symboler er knall hvit eller daff grå farge!Er symbolet grått må du innom. 6873593[/snapback] Backer deg opp der, stemmer det. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Den lexus-butikken åpner senere. Man kan laste ned lexus etterhvert. Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 JEG SKREV JO DET. At den sjappa er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Chattefunksjonen og voice over funksjonen her i TDU, hvordan fungere det? er ofte jeg har hørt folk snakke, men vet ikke helt hvem som snakker, er det noe form for tegn som dukker opp i nicket til folk som prater? eller hvordan fungere det? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 en ting jeg sku gjerne sett forbedra er muligheten til å flytte biler mellom garasjene. sånn som det er nå så funker det ikke så bra. du kan bytte bil i mellom to garasjer, men du må ha en bil i den andre garasjen bytte med, slik at antallet er likt hele tida. jeg vil kunne flytte en bil fra en garasje til en annen uten at det må være noe biler der fra før sånn som det er n så er det bortimot umulig å samle favoritt bilene i en garasje med mindre du kjøper nok biler til å fylle opp alle garasjene Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 en ting jeg sku gjerne sett forbedra er muligheten til å flytte biler mellom garasjene. sånn som det er nå så funker det ikke så bra. du kan bytte bil i mellom to garasjer, men du må ha en bil i den andre garasjen bytte med, slik at antallet er likt hele tida. jeg vil kunne flytte en bil fra en garasje til en annen uten at det må være noe biler der fra før sånn som det er n så er det bortimot umulig å samle favoritt bilene i en garasje med mindre du kjøper nok biler til å fylle opp alle garasjene 6877225[/snapback] Helt enig! Her føler jeg alt er et stort rot! Har 38 biler og 5 sykler. Samt 5 eller 6 hus så jeg må hele tiden lete frem bilen jeg skal bruke osv. For huske hvor jeg sist parkerte bilen er håpløst. Skulle vært en egen meny hvor en kunne plassere bilene. Samt en meny hvor en kunne plukke frem den bilen en ønsket fra en liste, istede for og lete frem. Lenke til kommentar
squatten Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Spiller dere med manuelt gir eller autolat? Er det noe å tjene på å kjøre manuell? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har sakte men sikkert gått over til manuell, vil tro du tjener noe på det hvis du girer rett, det er heller ikke så vansklig å bli vandt til. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 en ting jeg sku gjerne sett forbedra er muligheten til å flytte biler mellom garasjene. sånn som det er nå så funker det ikke så bra. du kan bytte bil i mellom to garasjer, men du må ha en bil i den andre garasjen bytte med, slik at antallet er likt hele tida. jeg vil kunne flytte en bil fra en garasje til en annen uten at det må være noe biler der fra før sånn som det er n så er det bortimot umulig å samle favoritt bilene i en garasje med mindre du kjøper nok biler til å fylle opp alle garasjene 6877225[/snapback] Helt enig! Her føler jeg alt er et stort rot! Har 38 biler og 5 sykler. Samt 5 eller 6 hus så jeg må hele tiden lete frem bilen jeg skal bruke osv. For huske hvor jeg sist parkerte bilen er håpløst. Skulle vært en egen meny hvor en kunne plassere bilene. Samt en meny hvor en kunne plukke frem den bilen en ønsket fra en liste, istede for og lete frem. 6878608[/snapback] den lista du ønsker deg er der. trykk LB (den over venstre trigger) når du er i garasjen så kommer det opp en liste og da kan du velge derfra. og dete er jo greit nok. sku bare ønske at jeg kunne flytte en bil til et hus uten å ta den med meg igjen når jeg drar derfra. Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 en ting jeg sku gjerne sett forbedra er muligheten til å flytte biler mellom garasjene. sånn som det er nå så funker det ikke så bra. du kan bytte bil i mellom to garasjer, men du må ha en bil i den andre garasjen bytte med, slik at antallet er likt hele tida. jeg vil kunne flytte en bil fra en garasje til en annen uten at det må være noe biler der fra før sånn som det er n så er det bortimot umulig å samle favoritt bilene i en garasje med mindre du kjøper nok biler til å fylle opp alle garasjene 6877225[/snapback] Helt enig! Her føler jeg alt er et stort rot! Har 38 biler og 5 sykler. Samt 5 eller 6 hus så jeg må hele tiden lete frem bilen jeg skal bruke osv. For huske hvor jeg sist parkerte bilen er håpløst. Skulle vært en egen meny hvor en kunne plassere bilene. Samt en meny hvor en kunne plukke frem den bilen en ønsket fra en liste, istede for og lete frem. 6878608[/snapback] den lista du ønsker deg er der. trykk LB (den over venstre trigger) når du er i garasjen så kommer det opp en liste og da kan du velge derfra. og dete er jo greit nok. sku bare ønske at jeg kunne flytte en bil til et hus uten å ta den med meg igjen når jeg drar derfra. 6879317[/snapback] Nei ikke slik meny. For den velger jo bare for den garasjen? samt en må personligt dra til garasjen som er stress... skulle gått an fra hvor som helst. Hender f.eks at jeg skal ta en slik "pakke" race å da vil jeg av og til skifte bil, og dermed vil jeg ha en meny som jeg skifter der og da. Er sikkert ok om jeg sier skift bil så starter jeg ved det huset som bilen er ved. Angående manuelt gir. Jeg bruker altid manuelt, og det er mye og hente på dette. en kan presse bilen mer på et gir samt ha en bedre flyt gjennom svingene. f.eks en ligger på nesten max turtall i 4 gir rundt en lang sving og ligger på grensa på hva som er muligt, så er en helt klar når en kommer rundt til og blekke den i 5. Mens automaten ville høyst sannsynligt ha girt til 5 gir i svingen og en taper fart, så når en kommer ut av svingen har en mindre turtall i 5 en om en gire fra 4 til 5. Litt komplisert kanskje for enkelete. Men har spilt mange bilspill, så jeg vett en tjener mye med manuelt gir. Eneste tingen jeg gjorde i dette spillet var og skifte til kontroll option 2 som lar opp giren være b og nedgiren være x Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg synes det er dumt at AI, (Xbox360), ikke kjører motorsykler. Det savner jeg. Lenke til kommentar
duda Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 er det lite vits i å kjøpe dette spillet om man ikke kan spille det på nettet? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 er det lite vits i å kjøpe dette spillet om man ikke kan spille det på nettet? 6880102[/snapback] Joda. Det er mange timer du får i singleplayer delen også her. Men det aller beste er jo MP delen uten tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå