Gå til innhold

Ny Mus og tastatur.Erfaringer

Anbefalte innlegg

Hei

Er på utkikk etter en trådløs mus som skal brukes litt til spill men mest til surfing,grunnen til at jeg vil skifte er fordi at min gamle mus syns jeg rekkevidden er så dårlig:Logitech

Så trenger helst en med god rekkevidde.

En annen ting jeg vil ha er oppladbare batterier.

Vil helst ha trådløs mus.

Også fant jeg ut at jeg trenger et nytt tastatur helst trådløst,vil ikke ha masse "ekstra"knapper,har god erfaring med flate tastatur.men er åpen for forslag. :)

Takker for alle svar

Endret av SirHenrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt er G7 en av de beste trådløsmusene til spill ogf til vanlig bruk. Det eneste negative med den er prisen. Det følger med to batterier så du kan bruke det ene mens det andre lader. Anbefales.

Et alternativ er MX1000 den er en hundrings billigere enn G7, men anbefaler forsatt G7 :)

Lykke til :w00t:

Lenke til kommentar
Trådløse muser egner seg ikke like godt til spilling. Ville gått for en med USB tilkobling. Bedre reaksjonstid. Kjøp en Razer eller Mx mus.

6712596[/snapback]

G7en er unntaket som bekrefter regelen. Den bruker 2,4GHz-teknologien for trådløs overføring, noe som gjør den meget stabil, og perfekt til spill...

Jeg har selv G7'en, og finner ikke én negativ ting med den! Den funker utmerket til spilling og til all annen bruk! Jeg vil anbefale den meget sterkt! Med denne musa har du en sikker mus i en lang tid fremover!

6713343[/snapback]

Jeg kan finne to negative ting med den. Dårlig batterilevetid pr batteri, og det er ikke noen steder å kjøpe erstatningsbatterier....
Lenke til kommentar
Trådløse muser egner seg ikke like godt til spilling. Ville gått for en med USB tilkobling. Bedre reaksjonstid. Kjøp en Razer eller Mx mus.

6712596[/snapback]

_dAwn_ kan du utdype den litt,hvorfor egner ikke trådløse muser seg til spill?

6722626[/snapback]

De har tidligere vært ustabile, da de har hatt dårlig overføringsteknologi, sånn at man har fått forsinkelser og hakkete spillopplevelser... Det at batteriene plutselig kan ta kvelden er jo også en ulempe...

G7 løser alle disse problemene, da, og er en perfekt spillmus...

G-en står tross alt for Gaming, da, så det bør ligge noe i det :tease:

Lenke til kommentar

asså, selv om mange er vant til trådløs mus og kan si at det ikke er noen forskjell!

så er den veldig stor, responsiden blir dårligere, uansett om det er g7 det gjelder eller ikke...

det er også mye vanskeligere å sikte, feks på cs..fordi du har ikke den samme feelingen som når du ikke har trådløs mus...

høres kanskje rart ut men det er sannheten

Lenke til kommentar

Tror kanskje man ikke skal uttale seg så bastant som du gjør GamEzoR (for et leet navn forresten...)

Du snakker om "feelingen" og er ikke den subjektiv?

Tror nok det finnes en del hardcore gamere der ute som bruker trådløs mus og fortsatt klarer seg helt greit nok i fps spill.

Selv vil jeg ikke bruke en trådløs fordi jeg misliker tyngden og lading av batterier.

Lenke til kommentar

Jeg har i hvetfall tenkt en å ha en tådløs mus,tar gjerne imot andre forslag.

Også fant jeg ut at jeg trenger et nytt tastatur helst trådløst,vil ikke ha masse "ekstra"knapper,har god erfaring med "flate" tastatur.men er åpen for forslag

Endret av SirHenrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...