Fredrik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ari Behn som konge! Hvem er med meg? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Digger når Anne-Kat disser han for å ha en liten en Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Jeg går ut fra at noen her fikk med seg den siste Først&Sist-episoden hvor Robbie Williams var med, hvor Ari Behn prøvde å være morsom ved å spøke om Robbies mor. Jeg tror aldri jeg har vært mer pinlig berørt i hele mitt liv. Her har vi en representant for kongehuset som driter seg så loddrett ut som overhodet mulig at til og med Sven-O burde blitt imponert. Jeg visste at Ari var en tufs fra før, men i det øyeblikket frarøvet han vår sørlandske kronprinsessefar tronen som semikongelig kronidiot nummer en. Jeg håper ingen flere utlendinger fikk det med seg. Min tante hadde en prat med mannen under en bransjefest hos et forlag før han traff Mærtalåis, og da fremsto han visstnok som sindig og jordnær. Noe har visst gått til hodet på ham i det siste. På den positive siden kan det jo nevnes at han har en Delorean. Endret 17. august 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Han har da selvironi, da. Noen som har sett Lange Flate Ballær? Der flyr han rundt og overdriver sin vanlige (og ganske sleske) oppførsel ganske mye. Han er mannen man elsker og hater Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Han er sikkert god i senga... Med tanke på at han er en glatt og sleip ål. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ari Behn drev av med et sånt program før husker jeg, som han røyka hasj og sånt på Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ari er jo knall han. Morsomt når han suger så jævlig på hvær eneste S han innblander i sine snedige settninger. Ler litt når jeg ser det interjuet der han sa "Jeg har lyst og skyte en bjørn" Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Han har da selvironi, da. Noen som har sett Lange Flate Ballær? Der flyr han rundt og overdriver sin vanlige (og ganske sleske) oppførsel ganske mye. Han er mannen man elsker og hater 6693968[/snapback] Jeg tror at han ikke skjønte at det var en parodi på ham selv. Han trodde nok at "Yay, jeg blir skuespiller", og var med på det meste. Zwart hadde han nok fått ham med på en nakenscene med en ku hvis det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Han er sikkert god i senga... Med tanke på at han er en glatt og sleip ål. 6695113[/snapback] ÆÆÆÆ *grøss* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 I "Lange flate ballær" hadde Harald Zwart visstnok gitt ham beskjed om å bare være seg selv. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 I "Lange flate ballær" hadde Harald Zwart visstnok gitt ham beskjed om å bare være seg selv. 6695571[/snapback] Åh herre. Da trekker jeg tilbake det jeg sa. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ari Behn er stygg. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ari Behn som konge! Hvem er med meg? 6693898[/snapback] Heller meg? Nei blir han konge, så skal kongehuset få besøk av meg med min AK 47, tro mine ord. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ari B. kjøper Se og Hør! (Sikker kilde) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ari Behn gjør meg ikke noe. Det som derimot gjør noe, er mediene som skriver om han og det han gjør hver bidige dag. La fyren være i fred. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ari Behn gjør meg ikke noe. Det som derimot gjør noe, er mediene som skriver om han og det han gjør hver bidige dag. La fyren være i fred. 6695830[/snapback] Tror ikke han har så lyst å være i fred Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ari er litt småheit. Heldige Märtha får kalle på Ari i mørket. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ari Behn gjør meg ikke noe. Det som derimot gjør noe, er mediene som skriver om han og det han gjør hver bidige dag. La fyren være i fred. 6695830[/snapback] Tror ikke han har så lyst å være i fred 6695912[/snapback] Poeng. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Er morsomt å lese om Ari... Jeg heter faktisk Ari.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kan vi konkurere om å modde bildet av Mr. Behn i førsteposten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå