Gå til innhold

Thornography, noen som gleder seg?

Karim2k

Anbefalte innlegg

TLZ, du har det mest latterlige utsagnet ever! Ville Valo er 185 og Dani er 165. Ville er finsk og Dani er engelsk.. ingen ting du sa hadde noen mening! stupid

6701819[/snapback]

Det er du som har det latterligste utsagnet ever da:

Det er sikkert fordi Ville Valo er så jævla kul!

6700275[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, Ville Valo fra HIM <3

Sangen heter Byronic man ;)

6696709[/snapback]

Uuuuuuuuffffffffffff, hva skags tull er det her da...nå ble jeg skuffa...håper det er oppspinn....er det et band jeg ikke klarer trynet på så er det him=/

Virker som alle jenter hører på det, og de some er gutter er syltynne og går i jenteklær:P men det finnes sikkert unntak, så no offence til de som virkelig er fan.

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
Er forhåpentligvis et fåtall som liker kombinasjonen av de to artistene eller de to artistene hver for seg... Fellesnevnerene på slike folk er arr på håndleddet, forferdelig dårlig musikksmak og klessmak.

Jeg må desverre informere deg om at det er _veldig_ mange som hører på begge de to bandene... Hovedsaklig 14 år gamle wannabe-gothere av den kvinnelige sorten, men de finnes også i utallige andre kjønn, aldre og stiler.

Lenke til kommentar
Er forhåpentligvis et fåtall som liker kombinasjonen av de to artistene eller de to artistene hver for seg... Fellesnevnerene på slike folk er arr på håndleddet, forferdelig dårlig musikksmak og klessmak.

6704503[/snapback]

Smaken er som baken

Lenke til kommentar
Sutring og bråk ja :p dere veit ikke hva dere snakker om :p

6705584[/snapback]

Haha, nei, alle her inne har feil bortsett fra deg. Ta et hint nå. him-duden(dudinnen?) har ikke et musikalskt gen i hele den umaskuline kroppen sin. Han kan ikke lage musikk som duger for andre enn 13-14år gamle halvemogothfolk som er utstøtt av alle de litt mer normale mennesker.

edit:

Du må også lære deg og tolke litt ironi, fra f.eks eyvindir. Jeg tror han hører mer på madonna enn danseband. :)

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Smågoth er litt tøft da... spiller man i et band er jo man omgående gud i deres øyne, synd at de faen meg aldri har utsende med seg.

6706352[/snapback]

Smågothet som har utseendet med seg viser seg sjelden på annet enn konsert. Så noe som kunne gått under definisjonen PUF (pulbart utenfor fylla) på Opeth-konsert, Dreamtheater-konsert osv., selv om de var gothete utseende.

Lenke til kommentar

Heiane... hadde jeg aldri trodd. Dette må jeg teste ut når bandet mitt skal ha sin første konsert(garantert 100% smågoth som publikum). Men kan jo hende de pene bare går på stor konserter da. Menmen, jeg skal finne ut av dette snart.

Karim2k: Jeg råder deg til å sjekke ut Madonna og Ole Ivars, mye bedre enn det sutrete bråket du hører på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...