Voldsund Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 jeg har forsøkt idag, jeg har lasta ned pspvideo9 men jeg trur ikke jeg har rette kabelen...selgeren av psp'en har ikke funne usb kabelen enna, så jeg prøvde en slik digitalt kamara kabel, det funker å føre ovr musikk og slik, men ikke film med pspvideo9, det kommer opp att jeg må koble psp'en til pc'en.....er det for det jeg har den kamara kabelen? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Nei, kabelen din fungerer helt fint. Er ikke noe forskjell på overføring av musikk eller video: Når du kobler PSP til pc og setter PSP i USB-modus, så kommer den opp som en ekstern disk. Da skal filmene legges i mappene MP_ROOT\100MNV01\ HUSK at du ikke må rename videofilen til hva som helst. PSP er avhengig av at den heter noe ala det navnet programmer gir den. Ripper du f.eks Friedns, så får filen et spesielt navn. Ikke rename den til Friends-episode1. Navnet filen får angir også hvilken rekkefølge filene har i spilleren. Siste tallene i filen avgjør dette. Altså: 1. Kjør original videofil gjennom PSPVideo9 2. Filen får et luddig navn som slutter med mp4 3. Kopier filen til MP_ROOT\100MNV01\ 4. Start PSP, velg video, memorystick og du ser filen med sitt korrekte navn der (selv om den het noe annet som fil). Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg lurer på å kjøpe psp'en med en kamarat,Er det vert å ha eller er det noe som bare ligger i hyllen? Hva pris er en psp som har 1 gb minnekort, og 2 spill + 1 film og sann beskyttelse boks, vert? Og hvor lenge varer batteriet?, har lust til å ha psp i bussen til polen 6692897[/snapback] jeg hadde en psp. solgte den og angrer nå. det som er det fine med psp det er at det kommer nye ting hele tiden. når ps3 kommer er det fint med psp. mye man kan gjøre ved å kombinere dem sammen. men altså skal ikke si den er best(jeg syns det) for alle har forskjellige meninger. vet ikke om du kommer til å like den Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Burde i alle fall kjøpe Lumines. Ser elkjøp har det til 399,- i butikken, men sørg for å kjøpe det på tilbud en eller annen plass! Fikk tak i det til 300kr, og må si det er verdt hver eneste krone!! Brukt PSPen i mange timer etter at jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Nå har jeg fått det til Takker for hjelpen... Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Sorry for dobbelpost, Men det er en ting....på psp video9 kan han kjøre orgianel filmer i den, altso ikkje mp4 men orginale? EDIT: fant det ut Endret 25. august 2006 av Voldsund91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå