Gå til innhold

Vulderer å kjøpe PSP

Voldsund

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å kjøpe psp'en med en kamarat,

Er det vert å ha eller er det noe som bare ligger i hyllen?

Hva pris er en psp som har 1 gb minnekort, og 2 spill + 1 film og sann beskyttelse boks, vert?

Og hvor lenge varer batteriet?, har lust til å ha psp i bussen til polen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er nesten helt ny, den har våre brukt i kansje 10 timer tilsammen....

EDIT: Er det billig med spill og filmer da?  eller går det ann å laste ned filmene?

6692946[/snapback]

Filmer kan du laste ned og legge inn på minnekortet.

6693346[/snapback]

kan man gjøre med spill og kan man ikke?

Men det er kansje hysj-hysj her på forumet..

Lenke til kommentar

Jeg har PSP, og liker den bedre enn DS'en min. Selvfølgelig er det jo litt avhengig av hvilke spill du liker og slikt, men det begynner jo å bli bedre spillutvalg på PSP også. Kjenner flere i 16-årsalderen som digger PSP'en sin, i stedet for å "legge den på hylla etter en måned" slik en annen her i tråden hevder han vet om mange som har gjort...

PSP anbefales av meg i hvertfall!

Lenke til kommentar

trur det blir psp, prisen er 1500

og han har gta lcs og nfsmw

og jeg har testet burn out på en butikk,utrolig fett :D

Men er det vert å kjøpe extra bateri?

også takker jeg for hjelpen jeg har fått ;)

Endret av Voldsund91
Lenke til kommentar

Det er helt klart verdt å kjøpe et ekstra batteri, men du burde kjøpe et originalt et. Sony har sagt at uriginale batteri kan skade PSP'en din, men om det er sant er noe helt annet. ;)

Ellers vil jeg anbefale at du titter litt på Homebrew-utvalget, se www.pspnett.com for mer info.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Det er egne programmer som du kan kjøre, men først må du finne ut hvilken versjon du har av PSP'en. Det kan du spørre han du skal kjøpe den av, eller så kan du se det når du kjøper den.

Jeg kan ta noen eksempler over programmer du kan kjøre; Emulatorer, så du kan spille

Nintendo, Super nintendo, Sega, Nintendo 64-spill osv osv. Du kan ha Shoutcast-radio på den, som fungerer likens som 'radioen' på Winamp, så hvis du har trådløst nett hjemme kan du spille av amerikanske radiokanaler. Ellers har du småprogrammer som Paint, diverse mp3-spillere så du får custom equalizer.

:)

Lenke til kommentar

Homebrew er forskjeligge aplikasjoner og spill som kan kjøres på Psp ved lagring på minnekortet. F.eks kan du kjøre emulatorer som gjør at du kan kopiere gamle nintendo, super nintendo, nintendo 64 og diverse andre eldre konsoller sine spill og spille dem på Pspen.

Dette gjøres på forskjellige måter ettersom hvilken firmware du har installert på maskinen. Sannsynligvis har du den versjonen av firmwaren hvor du må benytte en glitch i GTA for å spille homebrew.

Lenke til kommentar

Men det er mulighet for å downgrade den versjonen man må ha for å kjøre GTA:LCS, da kan du få kjøre egenkopierte-spill, samt emulere en senere firmware.

Tipper dette blir ganske innviklet for deg hvis du ikke har noe stor peiling på PSP eller andre konsoller hvor det er mulighet for homebrew.

Lenke til kommentar
Du kan kjøpe min PSP Value Pack med spillene Daxter og GTA:LCS + 512MB Minnekort og Spiderman 2 UMD! Vil du?  :p

6711796[/snapback]

Han har skaffet seg PSP, vennligst les tråden før du svarer. Dessuten er det ikke lov å reklamere slikt, da sender du en PM istedenfor.

Trådstarter: PSPvideo9 er et bra program til å konvertere DivX-filmer til Mp4, søk etter det på google, evt. gå på www.pspvideo9.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...