Le Bastard Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei Jeg har i over et år nå hatt Frisurf internett tilkobling. Etter jeg oppgraderte min konto etter anmodning fra Frisurf har jeg opplevd stadig dårligere hastighet. Nå har jeg mellom 2b/s og 300b/s. Jeg lurer på om noen andre har opplevd det samme med frisurf, eller om noen vet hva problemet kan være? PS: Jeg ringte Frisurfs hjelpetelefoner men ble sendt rundt for en halvtime. Jeg bruker ISDN. Takk på forhånd Lenke til kommentar
olestang Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Telenor suuger... det er sikkert grunnen. Lenke til kommentar
olestang Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Telenor suuger... det er sikkert grunnen. Lenke til kommentar
Le Bastard Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Ja Ja Nå virker den fint igjen, men jeg ser fortsatt etter nytt ISP. =:/ Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Netcom Internett er svaret... 10øre/min 8-24 og 5øre 24-8.. litt usikker på klokkeslett men det finner du ut! Var veldig fornøyd før jeg fikk adsl Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Etter at jeg oppgraderte min frisurf, kommer jeg ikke inn på mange sider blandt annet http://www.google.com og http://www.altavista.com. Det er også mange andre utenlandske sider jeg ikke kommer inn på. Lenke til kommentar
tesaete Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Har brukt Tiscali i flere år nå... og kan ikke klage tjenestene er meget meget stabile, det eneste som er at enkelte har fått mye rot med faktura. Dette har nå Tiscali tatt hånd om med å overføre all fakturering til Lindorf. Så da ser jeg ingen grunn til å ikke bruke Tiscali lenger, dette er i hvertfall min anbefaling. http://signup.tiscali.no/privat/free/?deal_id=67 Terje [ Denne Melding var redigert av: tesaete på 2002-10-28 16:34 ] Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-28 16:03, skrev Ronnyb:Etter at jeg oppgraderte min frisurf, kommer jeg ikke inn på mange sider blandt annet http://www.google.com og http://www.altavista.com.Det er også mange andre utenlandske sider jeg ikke kommer inn på. Der er visst noe galt hos telenor. Leste en diskusjon på SOL, der får ikke telenor kunder logget seg inn og postet for tiden heller Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 18:20, skrev olestang:Telenor suuger... det er sikkert grunnen. Idiotisk innlegg. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Selv kjører vi ISDN og abonnement fra Tiscali World Online. Hvis man skal ha frisurf så ser jeg derimot at Netcom er billigst. Men nå får vi snart adsl så.. Uansett, har en bestefar med Telenorabonnement og en nabo med Telenor frisurf. Begge har fått mail om at de har oppgradert abonnementet sitt (det har de selvsagt ikke gjort på egenhånd, men Telenor har kanskje lagt om tjenesten..?) Det står også at de bruker feil oppkoblingsnummer og bør/skal bytte.. ehh.. er det lurt av meg å hjelpe dem med dette eller har det ingen hensikt. Prøvde å maile Telenor og fikk faktisk svar etter noen dager. Dessverre svarte de ikke på spørsmålet mitt og jeg tok mot til meg og ringte dem. Unnskyld, jeg mener prøvde å ringe dem; jeg fikk aldri pratet med noen. Bare masse kontofoner, opptattsignaler og feil nummer.. Ga bare opp.. min bestefar og min nabo kjører fortsatt med sine gamle oppkoblingsnummer og jeg vet ikke om jeg skal gidde å prøve å hjelpe dem.. Noen som har vært borti noe av det jeg nevner? Hadde satt pris på litt hjelp! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kan bare slutte meg til flere av de andre her, og anbefale Tiscali. Har aldri hatt noen problemer der, hverken med dialup eller adsl. De har jo fastpris på dialup også (overtok cybercitys tjenester ). Lenke til kommentar
Le Bastard Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 For å kunne oppgradere Frisurf må du laste ned et drittprogram, som s**** verre enn den til microsoft!!! = Deretter følgerdu instruksene. (Som er uklare) :sad: PS: Selv om man kan velge å ikke lagre passordet, SÅ SKJER DET UANSETT!!! NÅ skal jeg bytte ISP Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 ADSL!!!!!!!!!!!!!!§!§!§! (jeg har ISDN men det skal snart gjøres noe med) Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Bruk det nye oppkoblingsprogrammet, eller forandre nummrene manuelt. Samme nummer men 1533 foran. Du kan velge å bruke gammle nummer, men da blir det dyrere, siden du må betale "dobbelt". Frisurf + tellerskritt til din operatør. ISDN: 1533 815 45 000 Modem: 1533 815 45 500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå