death_comes_rippin Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Spennende, liker DFI svert godt sitter paa et naa er svaert fornoyd. Er de nye kortene like bra som de gamle eller bedre er det ikke tvil at jeg velger DFI en gang til. Men de kunne godt kommet med passiv chipsett kjoling, hvorfor de holder fast ved de gamle vepsene er ikke godt og si. Lenke til kommentar
smy Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 for håp det dog gled jeg litt dfi sitt rd600 mb kommer Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 CAT-scan: Neivel, helt greit det.Abit hadde også samme problemet for noen år siden og det er en grunn til at DFI har valgt å sette en "veps" der. 6696926[/snapback] hehe. Har vepsen surrende jeg også for tiden. Nye rare lyder for hver oppstart Den har merkelig nok ikke kjørt seg fast ennå. Off-topic: Noen som tilfeldigvis har fått fikset chipsetvifta på et DFI LP forresten? Har ikke orket å evt sende kortet tilbake osv for rep. Nye vifter kræsjer som regel med skjermkortet... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er det noen som vet om BIOSen på dette kortet støtter alle nTune funkjsonene fullt ut? Har lest at det hittil bare er Foxconn sitt kort som gjør det, men finner ikke Foxconn i prisguiden...(Er det noen norske butikker som selger det?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå