Howard Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 DFI har lansert en ny toppmodell for AMD-plattformen, basert på Nvidias nForce 590 SLI-brikkesett. Les mer Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ser utrolig bra ut dette her men vil heller se noe lignende for Conroe Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg ser bare 2 SATA-kontakter? På hjemmesiden til kortet står det 6 NVidia SATA og 2 stk Silicon Image 3132. Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ser utrolig bra ut men bare 4gig ram burde vel vert 8 får framtidens skyld. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ser det ikke ut som pcie x4 den som omtales som x1? Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg ser bare 2 SATA-kontakter? På hjemmesiden til kortet står det 6 NVidia SATA og 2 stk Silicon Image 3132. 6692813[/snapback] jeg ser 6 til:D bare se på bak siden.. de peker bakover fra bildet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det så litt lekkert ut ja, det må jeg innrømme En mulighet så absolutt når man skal tenke på å begynne å oppgradere pc'en litt:) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 spennende dette. det jeg har sett av klokking på AM2 er veldi fint. 3800+ nå greit 3ghz Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg lurer på en ting. Vet jeg er amatør, så det trengs ikke å kommenteres Hovedkortet har jo SLI, men for å bruke SLI må man ha en SLI-bridge. Er ikke avstanden litt stor mellom PCI-E portene? SLI-bridgen er ikke så lang? Er det med en lengre SLI-bridge da? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 du må ikke ha en sli bro. det følger nok med en som passer til hk. større avstand er bedre for kjøling. fristedr veldig dette kortet, men jeg drøyer oppgraderinga enda en stund, er spent på DFI kort med støtte for conroe. dessuten kjøper jeg vanligvis ikke deler føre de har blitt brukt av "vanlige" folk en stund. barnesykdommer er no dritt Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ja, jeg digger større avstand. Kjøligere og mer plass. Det er umulig for meg å ha sli på hovedkortet mitt, (MSI K8N Diamond) det er for at jeg har en gigantisk kjøler på skjermkortet. Men det er ikke et problem med dette hovedkortet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er en smule skeptisk til viften på hovedkortet, men det er nok bare meg. Men uansett så er ikke hovedkort i den prisklassen aktuelt for meg. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er en smule skeptisk til viften på hovedkortet, men det er nok bare meg. Men uansett så er ikke hovedkort i den prisklassen aktuelt for meg. 6693465[/snapback] så den jeg også. man bruker vel øverste pci-e så det er god plass til passiv kjøler. hvis man ikke insisterer på sli. kortet er dyrt ja, men slik er det jo med entusiast kort. Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ser j.. bra ut. Viften er sikker ikke så støyende. Rått kort. Liker DFI pga de inovative og nye løsningene. Helt konge med 5f digitall strømforsyning til cpu. Hatten av.... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 den kjøleren jeg har på det dfi kortet jeg bruker nå er temp justebar, så den er ganske stille egentlig, kan selv bestemme når den skal begynne å spinne i forhold til temp på chipsettet. Lenke til kommentar
smy Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 jeg hørt det chipsett stop på 350 kunne dog vare på med es bios osv Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Bestilte ett slik sammen med en E6700 jah... Lordsmygen: Det kommer nok nye bioser som fikser =) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 DFI kan brenne for min del. Jeg nekter å kjøpe noe som helst fra de inntil de selger et alternativ med passiv kjøling, evt. en bedre kjøleløsning enn en slik fin veps. Det siste kortet jeg hadde fra DFI ble ødelagt på under 4 måneder av seg selv. Vepsen bare kutta ut. Jeg har mistanke om at det var det som gjorde at den ene minnebrikken min gikk også (spenningene gikk helt bananas, plutselig kuttet alle viftene osv.). Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 CAT-scan: Neivel, helt greit det. Abit hadde også samme problemet for noen år siden og det er en grunn til at DFI har valgt å sette en "veps" der. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Liker DFI jeg. Infinity 975X/G + Conroe E6600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå