unleashed Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har lite problem med nette, har hatt det ganske lang tid i grunn.. det er sånn, at det på en måte detter bort og kommer tilbake etter noen sekunder, men noen ganger varer det i noen minutter,, og plutselig så forsvinned nedlastinghastighet og alt blir tregt.. så blir det bra igjen.. men noen ganger detter det ut såpass at MSN blir diconnecta.. å får ikke til å spille noe spill, da når jeg bare detter ut i 2-3 sek er det nok til at jeg blir disconnecta fra server'ne.. noen som veit hva problemet kan være? har kjøpt hely nt pc, og hadde samme problem på den gamle.. finnes det noe program som kan være til nytte her? takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ustabilitet på forbindelsen ut til internet mest sansynlig. Enten er det i bredbåndsforbindelsen din, eller evt. i trådløsforbindelsen din, dersom du bruker trådløst. -Stigma Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 bruker ikke trådløst.. men har en D-link sak i huset, for resten av maskjinene.. men siden de andre i huset kun bruker internett explorer veit jeg ikke om de har det problemet.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Noen av de andre som bruker ett fildelingsprogram (P2P)? Prøvd å koble ut D-Link'n og koblet PC'n din direkte til ADSL-modemet/routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå