AmnISaid Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei alle :wink: Starter MS Office 2000 på XP, den venter litt og spør "Vil du registrere din ..blabla.. hos Microsoft?". Trykker Nei (!!!!!!!), og etter 2-3 sek. avslutter den uten varsel. Hva slags tull er dette ? Jeg har en legal Office, jeg liker bare ikke å skrive navnet mitt i alle verdens kundedatabaser. Ok, greit, tenkte jeg - JA ! jeg vil registrere - og trykket på 'Ja'. I den beste M$ stil dukket det opp "Pga systemkonfigurasjon kan ikke registreringen fortsette ..blablablsa..". Needless to say, videre går vi ikke denne veien heller.. OMG, er så drittlei denne nerd skiten...JEG DRITER VEL I AT REGISTRERINGEN KAN IKKE FORTSETTE UTEN SYSTEMKONFIGURASJON INSTALLASJON SETUPEN ?!?!?! Jeg har betalt for den, og den vil ikke funke :sad: Any clues ? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ettersom du har lisens på produktet, så er vel det kjappeste en telefon til Microsoft kundestøtte? Lenke til kommentar
leafmaybe Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jepp tok tlf, de foreslå å lansere Office offline ... litt RAR måte å løse problemet..men den er løst nå. Takk! P.S. Lukter det ikke litt monopoli/antitrust i slike saker ? Hvorfor tvinger de folk å registrere. Selv om de kan ikke lage bra pirat beskyttelse betyr det ikke at andre folk skal betale med tid og dumme feilmelding "kino" for dette... :| Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Openoffice! (Jeg eier også en lovlig lisens på Word 2000, men jeg bruker Openoffice.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå