deusex Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Har tenkt til å kjøpe en Nintendo DS Lite til min lillebrors 8-års dag. Men hvor finner jeg den billigst? Husker at Elkjøp hadde et knalltilbud på Nintendo DS Lite for 1195 og da fulgte New Super Mario Bros med, men dette tilbudet gjelder vel ikke lenger? Og må man ha minnekort med for å lage spillprogresjon, eller er det som på game boy'en, der man lagrer spillene på spilldisken? Hvilke spill er obligatoriske til NDS? Har alt planer om å kjøpe New Super Mario Bros og Mario Kart DS, og lurer nå på om jeg også ikke kjøper en til meg selv. Endret 17. august 2006 av deusex Lenke til kommentar
Josso Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg ser at på Elkjop.no så får du kjøpt Nintendo DS Lite Black og spillet Fifa 2006 for 1195NOK. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 DS Lite kan du få til en ok pris her DS Lite fra Elkjøp Spillene lagres på spillet akkurat som på Gameboy advance, så det finnes ingen minnekort som du bruker til dette. Advance wars er jo nesten obligatorisk. En form for turbasert strategi, på Nintendo sin måte. Det er veldig gøyalt spill. Lenke til kommentar
deusex Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Jeg ser at på Elkjop.no så får du kjøpt Nintendo DS Lite Black og spillet Fifa 2006 for 1195NOK. 6692682[/snapback] Så det, men jeg liker ikke fotballspill. Argh, at jeg ikke kjøpte en DS Lite mens tilbudet ennå gjaldt! Lenke til kommentar
deusex Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Kjøpte en sort, så godt som ubrukt Nintendo DS Lite med Mario Kart DS og New Super Mario Bros over qxl til 1500 kr nå nettopp! Lenke til kommentar
deusex Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Hvilke nettsider bestiller dere spillene deres fra? Ser at mange av dere fra Asia; hvor lang tid bruker det å ta fra spillet sendes fra Asia til det komemr fram hit til her hvor jeg bor i Norge (bor på Østlandet)? Og er det noen av disse nettsidene som selger Nintendo DS-spill til under 200 kr, evt. merker pakkene som "gift"? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vennligst ikke rapporter denne tråden for bumping, har fjernet poster i mellom. Mvh jarmo Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Hvilke nettsider bestiller dere spillene deres fra? Ser at mange av dere fra Asia; hvor lang tid bruker det å ta fra spillet sendes fra Asia til det komemr fram hit til her hvor jeg bor i Norge (bor på Østlandet)? Og er det noen av disse nettsidene som selger Nintendo DS-spill til under 200 kr, evt. merker pakkene som "gift"? 6695719[/snapback] det brukes vel 6-8 dager, Play-asia.com har DS spill til under 200 kr, er mange nye spill der til 260 kr inkl frakt bare send en mail for å merke pakken under 20$ Endret 18. august 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
deusex Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Hvilke nettsider bestiller dere spillene deres fra? Ser at mange av dere fra Asia; hvor lang tid bruker det å ta fra spillet sendes fra Asia til det komemr fram hit til her hvor jeg bor i Norge (bor på Østlandet)? Og er det noen av disse nettsidene som selger Nintendo DS-spill til under 200 kr, evt. merker pakkene som "gift"? 6695719[/snapback] det brukes vel 6-8 dager, Play-asia.com har DS spill til under 200 kr, er mange nye spill der til 260 kr inkl frakt bare send en mail for å merke pakken under 20$ 6697107[/snapback] Ok. Jeg regner vel med at spillene og manualene også er på engelsk, og ikke bare kinesisk/japansk? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvilke nettsider bestiller dere spillene deres fra? Ser at mange av dere fra Asia; hvor lang tid bruker det å ta fra spillet sendes fra Asia til det komemr fram hit til her hvor jeg bor i Norge (bor på Østlandet)? Og er det noen av disse nettsidene som selger Nintendo DS-spill til under 200 kr, evt. merker pakkene som "gift"? 6695719[/snapback] det brukes vel 6-8 dager, Play-asia.com har DS spill til under 200 kr, er mange nye spill der til 260 kr inkl frakt bare send en mail for å merke pakken under 20$ 6697107[/snapback] Ok. Jeg regner vel med at spillene og manualene også er på engelsk, og ikke bare kinesisk/japansk? 6697205[/snapback] Bare du bestiller "US-version" så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå