Tufflus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Trenger noe hjelp i forhold til svært dårlige dekningsforhold på mobilen inne i min leilighet. Er det noen som har noen ideer? Hvis jeg går på utsiden av min terasse dør får jeg greie forhold, men det nytter ikke innvendig. Finnes det ekstra og små antenner å kjøpe som en kan få installert inne, som får overført signalene på utsiden? Kan jeg bruke mobilen min opp i mot min internett oppkobling. Har i dag fiberoptisk internett tilgang fra Lyse.net? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei. På de fleste telebutikker og elkjøp/expert etc får du kjøpt mobilantenner som forsterker signalet. På hytta bruker vi en retningsstyrt antenne. Denne er ganske stor og minner litt om en tv-antenne, du får også mindre modeller som er beregnet til bruk i bil og antenner du klistrer opp i vinduet. De har også noen antennner på biltema. Klikk deg inn på biltema og teknikk -> mobiltelefon -> antenner. Der ser du noen eksempler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå