BlaBlaBla| Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei! Data'n er litt rar.. Når eg slår den på da går viftene i ca 1 sek og så slår den seg var hører ikke hd'n eller noe... Noen som vet ka det kan vere? Trenger hjelp fort! Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Er pc'n din varm?? kanskje den er overopphetet, det skjer fort om du ikke har montert viften helt godt.. du kan også skjekke om ramen din sitter på plass.. prøv å ta ut alle kort (ikke skjermkort) og boot på nytt.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ledninger som kanskje er koblet feil, eller at noen kabler er borti noe dem ikke skal være borti for da slår pc'en seg av med en gang. Prøv å resete bios også. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Er den ny? I såfall kan det være hovedkortet ikke funker, om tipsene over ikke går noen vei, hadde det samme da jeg bygde min pc, måtte bytte hk, så var alt fint! Hvis du har ASUS A7V-333/ASUS A7V-333-x er det ganske høy feilprosent på dem. Lenke til kommentar
BlaBlaBla| Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Takk for alle svara.. Skal prøve det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå