Solefald Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 noken som veit om militæret kan dekke renter eller lignande på lån mens man er i militæret? finner ikkje noke info om det på nettet eller papira eg har. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Trur du kan fryse lånet til du er ferdig, om jeg ikke husker feil da. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 (endret) snakka med banken no, har pant i bilen, og visst eg skal i militæret, så må eg ha kausjonist på en viss sum, for å få fryst lånet, og betale renta.. selge bilen er vertfall uaktuelt til nøden så får eg heller la være å reise heim på over 1 år..hehe Endret 17. august 2006 av Solefald Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vist du ikke har lyst i militæret så duger det vertfall som unskyldning til å slippe førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 eg har lyst =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå