-kga- Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Lurte på om en bare kan møte opp på flyplassen og spørre om billigbiletter der og da. Plasser som ikke er utsolgt eller folk som har avbestilt. feks. Spørre om å få en billig restplass på ett fly samme hvor, eller feks spesifisere med reting østover? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det skal vel la seg gjøre tror jeg. så lenge det er ledige seter på et fly, så selger de vel til rett før avgang. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Sjekker alltid lavprissider rundt på nettet og får relativt rimelige flyreiser hvis jeg bestiller en stund i forveien. Men keep me updated. Frister litt å gjøre det samme. Har gjort det samme med buss og tog og det fungerte bra. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg gjorde det noe da jeg var student og skulle dra tilbake etter sommerferien. Jeg kom tidlig og spurte om de hadde en billig plass ditt jeg skulle og det hadde de alltid. Muligens det hadde vært anderledes nå siden det går færre flyvninger til Narvik enn det gjorde da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå