Moal Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har et ørlite problem med MSN, hadde vært greit å få fiksa det. Det som er problemet er at hver gang jeg skal bruke webcam, dele filer, spille MSN-spill og lignende crasher hele nettverket, og jeg må manuelt skru av/på modemet for å få det i gang igjen. Noen som vet hva som skal til for å rette opp dette? Lenke til kommentar
Moal Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 No ideas for me? Lenke til kommentar
gatepoet Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har et ørlite problem med MSN, hadde vært greit å få fiksa det. Det som er problemet er at hver gang jeg skal bruke webcam, dele filer, spille MSN-spill og lignende crasher hele nettverket, og jeg må manuelt skru av/på modemet for å få det i gang igjen. Noen som vet hva som skal til for å rette opp dette? 6692240[/snapback] hei du. Jeg hadde et liknende problem når jeg brukte fildelingsprogram. Det jeg til slutt fant ut var at det var en bug på firmware'en til den trådløse rutern min som gjorde at den krasjet ved mye UDP trafikk(samme type trafikk som msn bruker på lyd og bilde). Etter en firmware oppdatering funket det kjempefint. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvilken router har du? gå inn på hjemmesidene deres iog last ned siste firmware Lenke til kommentar
Moal Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) har en corega 4p switch EDIT: denne typen LINK EDIT 2: når jeg har funnet firmware, må jeg installere den på alle maskinene? EDIT 3: Hvilken skal jeg laste ned? Endret 18. august 2006 av Moal Lenke til kommentar
Moal Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Ordna edits, lurer fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå