a_amland Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg formaterte hardisken min ved et uhell. Er det noen som vet om det går an å lese ut slettete filer ved hjelp av et program eller noe?? Eller må jeg levere hardisken inn for å gjøre det?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Du trenger ikek sende den inn. Det finnes en rekke programmer som redder filer fra formaterte harddisker. Bare søk litt i forumet så finner du ut hva de vanligste programmene heter. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 getdata back eller no er det et som heter...tror det var det jeg brukte da en hd slutta og virke og mistet alt...fikk 100% av filene tilbake men det tok MANGE timer å få alt tilbake...(80 gb hd) easy recovery skal også være bra [ Denne Melding var redigert av: IceXCool på 2002-10-23 19:48 ] Lenke til kommentar
Wishmaster-KK Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Desidert den beste og kjappeste jeg har vært borti http://www.r-studio.com/ Den brukte omtrent like lang tid på å recovere en 160 gb disk som det tar normalt og kopiere fra en disk til en annen. Tar NTFS, Raid løsninger, selv en disk som er formatert, og satt i nytt raid vil han finne filer, men da må du kjøre scanning først, som kan ta 1/10 av tiden det tar å kopiere Har prøvd velidg mange forskjellige progs, og var best fornøyd med r-studio sin Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 easy recovery skal gjøre nytten Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Men spørsmålet jeg stiller meg når disse postene kommer opp hele tiden.. Hvordan klarer folk å formatere feil disk? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Mange ganger jeg har misten min kjære musikk pga formtering av feil disk, er som oftest slurve feil og slikt. instalere nytt os og pga din dårlige tid bare trykker uten lese. maskinen formaterer og du har formatert feil disk. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Robkvi skrev (2002-10-24 10:42):Hvordan klarer folk å formatere feil disk? Det er ikke vanskelig. Har selv slettet feil partisjon i fdisk, Det er veldig enkelt å gjøre feil om du har 4 disker og glemmer å se på disk nr for du sletter. Lenke til kommentar
a_amland Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg slettet feil partisjon... Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå