Niqābninja Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Æsj. Jeg har begynt å utvikle angst for å bli gammal. Faen. Gruer meg som en "etelleranna" te å bli 18, jo. Fakk >.< Jeg kommer sikkert ikke til å få gjort noenting. Ikkeno av det jeg har løst til. Plutselig så sitter jeg der og er åtti og trenger hjelp når jeg ska drite. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Er mest redd for å bli gammel også ser ikke mannen min på meg lenger men alle teensa. I tillegg hater jeg skrukker, også skal jeg få det over hele kroppen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg håper jeg ikke blir syk når jeg blir gammel. Vil klare meg selv og ikke slite ut de rundt meg:-/ men vet det at jeg skal bli en jævel med rulator. Dessuten skal jeg ha sånn permobil:-D YEAH! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Når jeg blir gammel, skal jeg ikke på død og liv betale varene mine med mynter! "Det blir 489,50". "Ja, her har du en 500-lapp. Eller vent, kanskje jeg har akkurat.." Kjerringa drar opp to 200-lapper, og begynner å rote med 10`re, og femtiøringer.. Dette tar ca 5 minutter, det er ca. 5 i køa bak meg, og den eldre dama sier: "Nei skulle du sett, jeg har visst ikke akkurat allikevel jeg...". Om jeg opplever en sånn episode på butikken neste gang, vil jeg få 21 år bak murene. Tro meg. 6694956[/snapback] Opplevde omtrent det her om dagen.. men da var det bare en hundrelapp og femmere... Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 har ikke noe mot og bli gammel jeg heller. skal sitte i sola med en pils og lese avisa jeg når det kommer til besteforeldrene mine digger jeg bestemora mi. hu var visst mye ute og festet i sine unge dager hun og deler opplevelser hun hadde den tiden hun syntes ikke ungdommen har forandret seg så mye gjennom tiden hun. sier det er heller at de voksne har funnet ut mer <3 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg gleder meg til jeg blir gammel!Jeg skal bli en slik gammel gubbe som alle barna er redde for. Jeg skal bosette med nær en skole eller noe, slik at jeg kan skremme dem. Jeg skal bli han som alle barna går en omvei for å ikke møte på. De skal si "er du gæærn? Du kanke gå forbi det huset der. Der bor jo gamle Solbærn, han er visst gæærn". 6695085[/snapback] Åhhh...minner meg om gode gamle dager. Vi hadde "Garasjemannen", "Kari Krigsmaskin" og mange andre skumle folk på 60+ rundt skolen, som vi gjerne tok en god omvei for å slippe å møte. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vi hadde smurfen og Kongen. Som vi forøvrig plaga livet av. Smurfen har vi forsåvidt ennå, men Kongen flytta Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg skal ihvertfall ikke få sønnesønnen min til å stable ved for meg! Det er nemlig det kjedligste han veit om. Ellers blir det vel sutring, bingo og beinskjørhet, tenker jeg. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Når jeg blir gammel, skal jeg ikke på død og liv betale varene mine med mynter! "Det blir 489,50". "Ja, her har du en 500-lapp. Eller vent, kanskje jeg har akkurat.." Kjerringa drar opp to 200-lapper, og begynner å rote med 10`re, og femtiøringer.. Dette tar ca 5 minutter, det er ca. 5 i køa bak meg, og den eldre dama sier: "Nei skulle du sett, jeg har visst ikke akkurat allikevel jeg...". Om jeg opplever en sånn episode på butikken neste gang, vil jeg få 21 år bak murene. Tro meg. 6694956[/snapback] Thats me! Hvorfor gå rundt med en masse sedler og mynter i pengeboka/lommen når du kan bli kvitt dem når du skal betale? Bruker alltid en helvetes lang tid ved kasse hvis jeg ikke drar kortet. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 når jeg blir gammel skal jeg ta en liten pause i battlefield2 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Når jeg blir gammel skal jeg bare sitte inne og spille RPG. Edit: Mellom skolen og bussholdeplassen bodde en vi kalte for Skippern. En sur og grinete sunnmøring. Han fikk bl.a. to-tre gutter til å betale flere tusen kroner for ny parabolantenne og noe andre greier, fordi de hadde kastet en tom halvlitersflaske på huset hans. Endret 18. august 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 HUSK! Når vår generasjon blir gamle har vi bredbånd på gamlehjemmet... Geriatrisk CS kamper. Og Wow og slike ting... Vi kommer ikke til og gå ut i det hele tatt. Pleierne må vaske oss bak og hente cola til oss på rommet. Det blir akkurat som og være ung igjen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå