Juleniss1 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Altså.. De små tolvåringene som starter i åttende på skolen min nå, når meg jo til brystet, er helt kvisefrie, kler seg som unger, snakker som unger og ser ut som unger. Det må da gå an å se forskjell. 6692938[/snapback] Når man selv er 80, er 3 år piss i havet. Endret 17. august 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 15-åringer ser også ut som unger 6692971[/snapback] Kanskje for 20-åringer... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Altså.. De små tolvåringene som starter i åttende på skolen min nå, når meg jo til brystet, er helt kvisefrie, kler seg som unger, snakker som unger og ser ut som unger. Det må da gå an å se forskjell. 6692938[/snapback] Når man selv er 80 er 3 år piss i havet. 6692981[/snapback] Vil tro en åttiåring fint klarer å skille piss fra havet. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 15-åringer ser også ut som unger 6692971[/snapback] Kanskje for 20-åringer... 6692984[/snapback] Man ser ikke voksen ut før man er 17, sånn som meg For gamlinger så er, som han over her nevnte, 3 år bare et piss i havet. Jeg ser heller ikke forskjell på en på 70 og en på 90. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 15-åringer ser også ut som unger 6692971[/snapback] Kanskje for 20-åringer... 6692984[/snapback] Man ser ikke voksen ut før man er 17, sånn som meg For gamlinger så er, som han over her nevnte, 3 år bare et piss i havet. Jeg ser heller ikke forskjell på en på 70 og en på 90. 6693007[/snapback] Når man er 70 eller 90 år, har livet en har levd hatt mye å si for hvordan man ser ut. En sprek 70-åring kan jo se ut som en femtiåring, mens en 70-åring som har røyka hele livet og ikke pusset tennene, kan se ut som en grønnsak. Men når man er 12/15 år, er man jo ikke ferdig utvokst ennå, og 12 og 15 ligger på hver sin side av en grense som sier "barn" - "ungdom". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg kommer nok aldri til å bli gammel Er fortsatt 16 i huet enda jeg er godt over 25. (bortsett fra at jeg gjør faktisk LITT færre dumme ting da) Kommer nok ikke til å bli eldre enn det :!: Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 man må jo bare godta at man en dag kommer til og bli gammel Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg vil heller aldri bli gammel, var inne på en musikkforetning her istad og prøvde et par gitarer (Blant dem en Eric Johnson sig. strat, som har en hals med diameter som et balltre, forresten... ). Og der er det også en mann på omtrent 70-80 år som prøver et par pianoer, og plutselig slipper han den VÆRSTE fisen midt i rommet. Det var ikke hans feil, selvsagt, man blir vel slik når man begynner å trekke på åra, men huff - jeg vil ikke gå rundt og være sånn... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Håper jeg ikke blir surrete 20 år før jeg dør Gå rundt fra man er 70 til man er 90 og surre og glemme, off. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Er jo digg å bli gammal da. Ser frem til det med glede, slappe av i parken med stråhatten, en kald ringnes i rullebaggen, hell yea!' Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Og noen gamle damer er frekke. Jeg var i Stavanger i forrige uke, og skulle ta bussen fra GoDalen til sentrum. Jeg sat omtrent midt i bussen, og hadde den store baggen min (som forresten var full med dyre pc deler ) på setet ved siden av meg. Og plutselig på en stopp, så kommer det ei gammel kjerring og setter seg ned ved siden av meg, og slenger seg på baggen min. Det var ledig på ALLE plassene rundt meg, men hun måtte absolutt sette seg ved siden av meg oppå baggen min. Hun spurte ikke om hun kunne sitte. Hun sa ikke noe. Så det endte med at jeg måtte dra baggen kraftig fra den late ræva til kjerringa. Hadde det ikke vært for at jeg var veldig trøtt, og hadde bare sovet noen timer på en sofa den natten, så skulle gamla fått hørt hvordan en sint åkrabu kan være Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Min plan er at når jeg blir gammel skal jeg fortsatt spille spill. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ååh..nei jeg vil ikke bli gammel . mange grunner . tenk så kjedelig..ikke være ung og sprek . jaja..jeg blir seff ikke den eneste . så en liten trøst vertfall . hva skal man egentlig snakke om? 80 åring : m-m-eeen han derre robert har stort utstyr! venn av 80 åring: j-jaaa..en snaxy hottie det deeer. tror jeg hadde begynt å lure om jeg hadde hørt det der fra noen oldiser Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vel nesten ingen har lyst til å bli gammel Når jeg blir gammel håper jeg at jeg ikke begynner å karve Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Når jeg blir gammel, skal jeg sitte på bussen og andre offentlige plasser og klage på ungdommen. Banne og steike. Det blir moro! Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Når jeg blir gammel, skal jeg ikke på død og liv betale varene mine med mynter! "Det blir 489,50". "Ja, her har du en 500-lapp. Eller vent, kanskje jeg har akkurat.." Kjerringa drar opp to 200-lapper, og begynner å rote med 10`re, og femtiøringer.. Dette tar ca 5 minutter, det er ca. 5 i køa bak meg, og den eldre dama sier: "Nei skulle du sett, jeg har visst ikke akkurat allikevel jeg...". Om jeg opplever en sånn episode på butikken neste gang, vil jeg få 21 år bak murene. Tro meg. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg gleder meg til jeg blir gammel! Jeg skal bli en slik gammel gubbe som alle barna er redde for. Jeg skal bosette med nær en skole eller noe, slik at jeg kan skremme dem. Jeg skal bli han som alle barna går en omvei for å ikke møte på. De skal si "er du gæærn? Du kanke gå forbi det huset der. Der bor jo gamle Solbærn, han er visst gæærn". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Når jeg blir gammel, skal jeg ikke på død og liv betale varene mine med mynter! "Det blir 489,50". "Ja, her har du en 500-lapp. Eller vent, kanskje jeg har akkurat.." Kjerringa drar opp to 200-lapper, og begynner å rote med 10`re, og femtiøringer.. Dette tar ca 5 minutter, det er ca. 5 i køa bak meg, og den eldre dama sier: "Nei skulle du sett, jeg har visst ikke akkurat allikevel jeg...". Om jeg opplever en sånn episode på butikken neste gang, vil jeg få 21 år bak murene. Tro meg. 6694956[/snapback] bwahaha :!: . ikkesant ^^ Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 "Gir ikke moren din deg mat? Du er jo tynn som en tannpirker." 6692871[/snapback] Hva er det med gamlinger og den linjen der? tror min farmor er spesialist på å lire av seg den der hver gang vi er i nærheten. faen, du som har gitt meg dårlige gener.. og den evennelige: nei du er vel ikke så gla i mat, spiser du sånt? spiser vel bare hamburger og pizza etc etc. nei takke seg til, middagsbesøk hos farmor er en sann prøvelse. Når jeg blir gammel, skal jeg ikke på død og liv betale varene mine med mynter! "Det blir 489,50". "Ja, her har du en 500-lapp. Eller vent, kanskje jeg har akkurat.." Kjerringa drar opp to 200-lapper, og begynner å rote med 10`re, og femtiøringer.. Dette tar ca 5 minutter, det er ca. 5 i køa bak meg, og den eldre dama sier: "Nei skulle du sett, jeg har visst ikke akkurat allikevel jeg...". Om jeg opplever en sånn episode på butikken neste gang, vil jeg få 21 år bak murene. Tro meg. 6694956[/snapback] hehe QTF, tenk for et helvete det er for de som sitter i kassen der hver dag da. hadde jeg jobbet i kassen skulle jeg sørget for å ikke få vakter på formiddagen. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ssh, når jeg blir gammel skal jeg bare slappe av, håpe jeg ikke får alzheimers eller noe annet kjipt og øø, slappe enda mer av. Mange barnebarn å slappe av sammen med også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå