Gå til innhold

jeg vil aldri bli gammel

MrBjoern

Anbefalte innlegg

Det høres sikkert veldig barsnlig ut, men etter en busstur idag ble jeg sikker, jeg vil ikke bli gammel.

Så hvorfor vil jeg ikke bli gammel?

Det kom to gamle damer inn på bussen ikke lenge etter meg, og selv om et var god plass i bussen skulle de sitte rett bak meg, (og selvfølgelig skulle begge ha vindusplass) så de satt på hver sin side av midtgangen. (greit nok) men så begynte de og prate, og jeg trodde at det burde gå ann og prate vanlig, (men damene satt jo såpas lang fra hverandre at resten av bussen også kunne høre hva de snakket om)

"Jeg synes ikke noe om at hu der skal kjøpe seg ny leilighet jeg" :nei:

"Nei, ikke jeg heller" :nei:

"For vis man kjøper en sånn leilighet så følger vel ikke trygda med?" (hva har trygda med saken og gjøre?)

"Nei, jeg tror ikke det"

-- Pasuse --

"Nei jeg synes ikke noe om det jeg, det er jo leilighet ved sentrum, kan hun ikke bo på gamlehjemmet som oss andre da?" (aner jeg en liten misunnelse?)

"Jo jeg synes vel det."

"Og hun har jo tatt bussen før, så jeg veit at hu klarer det."

"Ja, siste jeg gikk tur med henne gikk hun så fort med rulatoren sin at jeg måtte si at hun skulle roe seg ned."

"Og det er vel ikke så vanskeig og få med seg rulatroen på bussen heller da, damer med barnevogn klarer det jo." (Damer med barnevogn har som oftest ikke leddgikt, dårlig hjerte, svake muskler og det som værre er)

Vil vel ikke si at jeg fulgte veldig godt med på samtalen, men det er ikke så lett og ikke få sånt med seg når de snakker veldig høyt rett bak deg.

Så det er vel ikke mest det at jeg ikke blir gammel, men og vite at andre sitter der på steder med masse folk og snakker åpent om at de ikke liker deg, og bla bla bla. Da mister man litt lysten på og bli gammel.

Noen som er enig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Jeg vet at når jeg blir gammel og bor på gamlehjem, skal det være siste innspurt i livet med et LAN som varer fra jeg flytter inn til jeg går i dørken :) Ser fram til det!

Lenke til kommentar

Gleder meg til forumet blir gammelt jeg. Se for deg SO79;

Bundy:

"I..dag, så...så jeg en person som runket hos..naboen...jeg..banket på ruten. Han..hadde liten tiss"

Jarmo:

"Jeg tror nesten..jeg må ta..en tur på apoteket jeg..få nye piller. Vet du hva? Sist gang jeg var...op apoteket møtte jeg...b-real...han har tapt seg med...årene. Går rundt og kjefter..på alle.."

Lenke til kommentar

Pff, vær glad de gamle damene ikke pratet med deg!

"Dagens ungdom altså... Hvor gammel er du, da? Tolv?" Jeg er femten. :ermm:

"Du bør gjøre som fornuftige mennesker og gå ut og sole deg og få litt farge på kroppen. Kan ikke gå rundt og se ut som et lik." Kan vel ikke noe for at jeg har vansker for å bli brun...

"Gir ikke moren din deg mat? Du er jo tynn som en tannpirker." :cry:

Lenke til kommentar

Det er jo så utrolig stor forskjell fra 12 til 15 :!:

6692928[/snapback]

Altså.. De små tolvåringene som starter i åttende på skolen min nå, når meg jo til brystet, er helt kvisefrie, kler seg som unger, snakker som unger og ser ut som unger. Det må da gå an å se forskjell. :p

Lenke til kommentar

Det er jo så utrolig stor forskjell fra 12 til 15 :!:

6692928[/snapback]

Altså.. De små tolvåringene som starter i åttende på skolen min nå, når meg jo til brystet, er helt kvisefrie, kler seg som unger, snakker som unger og ser ut som unger. Det må da gå an å se forskjell. :p

6692938[/snapback]

15-åringer ser også ut som unger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...