Joachim_F Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Her er en demo av Caesar IV, årets kanskje mest etterlengtede bybyggerspill. Les mer Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Åh, denne skal lastast ned når eg kjem heim frå jobb . Føler ikkje at verken GotRE eller CivCity: Rome leverte heilt, so no får vi sette vår lit til Tilted Mill. Basert på dei tidlegare prestasjonane deira, har eg god tru. Kay Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Blir det multiplayer i retail-versjonen? og blir det da fokus på økonomi og lignende som tidligere, eller er det forenkla som mange andre oppfølgere nå for tiden? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Dette kan bli sinnsykt bra... Lenge siden nr. 3 kom ut nå. Husker at jeg satt med det i timesvis, til det ikke kunne bygges mer på banen fordi spillet ikke støttet mer bygninger... ahh minner... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg elsket 3'ern Laster ned demoen nå, håper det er bedre en de andre 3d strategi spillene ute. Synes at de gode gamle strategi spillene i 2d var mye bedre enn de i 3d. Lenke til kommentar
GA Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ah, dette blir bra håper jeg! Elsket 3ern, så detet skal ned med en gang jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
koronag Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Blir det multiplayer i retail-versjonen? og blir det da fokus på økonomi og lignende som tidligere, eller er det forenkla som mange andre oppfølgere nå for tiden? 6691939[/snapback] Kan ikke folk lese artikkelen før de stiller spørsmål? Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Blir det multiplayer i retail-versjonen? og blir det da fokus på økonomi og lignende som tidligere, eller er det forenkla som mange andre oppfølgere nå for tiden? 6691939[/snapback] Kan ikke folk lese artikkelen før de stiller spørsmål? 6692545[/snapback] Nå har jeg lest over artikkelen en gang til for å la tvilen komme deg til gode. Men jeg har fortsatt ikke fått noe svar på om hva slags økonomisk styring spillet får. Det er mulig jeg formulerte meg dårlig så jeg prøver igjen: Vil det bli micro-management i den økonomiske delen av spillet (Dette spørsmålet er retta mot de som har fått prøvd demoen, evt har peiling på dette) eller er det forenkla som mange andre spill ser ut til å være for tiden? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ooo! Har spilt Caesar II en del, og det var vanvittig bra, så da er forventningene høye her i leiren! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jaaaaa *Glede seg* Lenke til kommentar
cloud_strife Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ja dette blir villt! 3ern var jo ultrabra! Håper bare at de får rettet opp de små problene som var... F. eks at det godt kunne ta fyr i nabobygningen til prefecture, fordi ruten tilfeldigvis ikke gikk der. Var småirriterende det ja... Håper også på litt mer avansert kriging og trading. Får de til dette skal jeg nok sitte maaaaaaaange timer med dette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 *laste ned* Dette bare Må bli arti, husker jeg spillte 3'ern i timesvis på gamle Siemens Nixdorf pentium200 maskina mi. *mimre* Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 det hørtes bra ut :!: trur jeg prøver demoen og evt kjøpern hvis jeg syns den er bra Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kjempegøy spill. Jeg likte det virkelig, skal kjøpe det når det kommer ut... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg likte det veldig! Dette skal kjøpes da det blir sluppet Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Laster ned nu:p Har ikke spilt Caesar spill tidligere... Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Dette var meget tilfredstillende... Fikk samme følelse nå som for mange år siden da jeg spilte caesar II/III. Godt jobbet av tilted mill... All ære til dem.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg skjønte lite Spillte Caesar 3 en del, men skjønte ikke denne. Så ga opp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Fin demo. Alltid likt disse spillene. Dessverre er min maskin så svak at dette ikke blir en særlig fin opplevelse. Skulle gjerne hatt fullversjonen om maskinen min kunne kjøre dette helt glatt. Syns dette var bedre enn nr. 3 som jeg har testet. Nå er det lenge siden jeg spilte det sist. Uansett en verdig oppfølger igjen. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Fekk ikkje so mykje tid til å prøve han i går...men det lille eg har sett er svært lovande. Ser ut til at vi endeleg får ein fullblods bybyggar, etter dei skuffande prestasjonane til FireFly/Firaxis og Haemimont. Det første som slår meg er kor likt dette er forgjengaren, det ser definitivt ut som dei har teke meir frå Casesar III enn frå Children of the Nile. Noko som er bra . Children of the Nile var eit bra spel der Tilted Mill kom med mange nye idèar, men Caesar III var klart betre. Den største skilnaden eg har sett so langt er måten ein bygg boliger på. I staden for å bygge opp samme hus frå telt til villa, bygg ein hus spesifikt for kvar av dei tre sosiale klassene. Eg trur dette vil fungere svært bra, og det gir på mange måtar meir meining. Det verkar ikkje som om Tilted Mill har gått i "forenklingsfella", som mange andre gjer i dag. Økonomien ser faktisk ut til å vere litt meir komplisert enn i Caesar III. Til dømes er der er no forskjellige typar marknadar for forskjellige typar varer. Gledar meg skikkeleg til å komme heim og prøve meir. Trur dette her blir høgdepunktet innan strategispel i år. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg