CZ28 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 :droooool: Gleder meg veldig. Så sjangeren er den samme? 6941727[/snapback] Jepp! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Neste film er under planlegging, men blir en helt annen dimmensjon enn Mengaloth. Det er snakk om en produksjon til mange millioner. Det er regissøren av Mengaloth, Paul M Lundø, som holder på med planleggingen nå. 6941696[/snapback] Mange millioner?! Skaffet dere interesserte samarbeidspartnere nå? Den vil også være snakket på norsk forøvrig(?), er for få gode norske filmer! Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Mange millioner,ja. Paul Magnus holder på med manus. Det er det viktigste. Hjelper ikke å ha mange ville ideer hvis ikke manus holder mål. Det tror jeg han klarer. Han har bra fantasi, og utrolig stor vilje. De snakker norsk. Blir for tåpelig med norske skuespillere som skal snakke engelsk. Filmen er basert på tiden rundt svartedauen i Norge, og vil bli basert på sagn og myter fra den tiden. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Å gud det hadde vært forferdelig med Norsk-Engelsk! Spesielt hvis det var østlandske skuespillere. " Gritings fråm norwei " Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Å gud det hadde vært forferdelig med Norsk-Engelsk! Spesielt hvis det var østlandske skuespillere. " Gritings fråm norwei " 6944930[/snapback] Hvorfor ikke ta en Petter Solberg? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Haha ja det må være det beste eksempelet :!: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Absolutt imponerende produksjon! Selv om jeg ikke følte at den traileren var en ekte trailer, så føltes det ut som det var en bedre amatørfilm enn det standarden skulle tilsi! Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Absolutt imponerende produksjon! Selv om jeg ikke følte at den traileren var en ekte trailer, så føltes det ut som det var en bedre amatørfilm enn det standarden skulle tilsi! 6959610[/snapback] Traileren er ikke en ekte trailer, men en samling klipp for å gi et inntrykk av filmen. Klippene er heller ikke alltid limt sammen i rekkefølge. Hyggelig med positive tilbakemeldinger. Vi har jobbet hardt med denne filmen som hadde et budsjett på kr.15.000... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ikke verst at et så hardt arbeid med en amatørfilm gjør at man kan få et gjennombrudd (?) i bransjen, som det ser ut som denne regissøren får. Ikke dårlig og få finansiert en ny film til mange millioner pga. en suksessfull amatørproduksjon. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Traileren var iallefall bedre enn mange (dårlige) filmer jeg har sett (Altså DVDer.. skikkelige filmer) Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Noe nytt? Har ventet LENGE nå! Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Filmen er under teksting, og det tar laaaang tid! Regissøren(Paul Magnus Lundø) sitter i Oslo og gjør dette i et spesialprogram laget for film. Dermed må han opprette tekstboks, skrive tekst, bekrefte, lagre, plassere. Dessuten skal det være engelsk tekst også! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Trenger ikke noe tekst jeg Iallefall ikke engelsk... Hvor lang tid vil dette ta? Endret 14. november 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Det er ikke deg vi tenker på når vi tekster :!: Vi tekster på engelsk fordi det er stor etterspørsel etter filmen i utlandet også. En del filmer skal sendes helt til Canada. Dessuten er dialekten vår litt vanskelig å forstå for dem som bor på østlandet. Derfor har vi også norsk tekst. Vet ikke hvor lenge det er igjen til den kommer, men målet er desember. Endret 15. november 2006 av CZ28 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvordan har det blitt stor etterspørsel etter filmen i utlandet? Massiv promotering fra deres side, eller? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det som cun lurer på lurer også jeg på Forøvrig; blir det dubbing til tyskerne? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En del filmer skal sendes helt til Canada Vel.. jeg har fortalt om filmen til en fra Canada på et forum jeg er på så det var kanskje èn Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Mengaloth er en komplett amatørfilm som er hjemmesnekret på gutterommet. Vi er derfor utrolig glade over å kunne gi den ut på DVD. Som dere alle da skjønner har vi ikke midler eller kontakter til å promotere Mengaloth. Det er gjennom slike forum, internettsiden vår, og venner og kjente vi sprer filmen. Godt og høre det er flere fra Canada som vil ha den. Mine kontakter i Canada og USA går via venner og slekt der borte. Har en hel haug av dem der Nå er den snart ferdig trykket!! Blir ikke tysk tekst, men norsk og engelsk! Lenke til kommentar
rockleedrift Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei, bare lurte på, hvordan fikk dere de 15000 til å lage filmen? var det via fond eller måtte dere legge inn penger sjøl? begge deler kanskje? Hvis det er svart på i et innlegg fra før så beklager jeg :S da har jeg ikke sett det. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da vil jeg bare spørre om det er lenge igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå