SebRamsland Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 det her var jo sykt bra! Myyyye mer enn jeg hadde forventet. Har desverre veldig lite kritisk å si til denne traileren, meget bra gjennomført hele veien. Blir spennende å se hele filmen! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er andre opplag av DVDene snart ferdig laget nå? Jeg er lei av å vente 6809829[/snapback] Kan noen svare meg på dette? Er giret på å få den i posten nå. Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Vi skal få den med norsk, engelsk og kanskje tysk tekst først. De kan ta litt tid, fordi det er venner og kjente som skal hjelpe oss. Som du sikkert skjønner er ikke Mengaloth en stor produksjon(selv om det kan se slik ut). Vi er bare to personer som holder på med filmen på vår fritid og den er dermed en svært liten del av livet vårt. Ha litt tålmodighet, litt til Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvilket program bruker dere for å tekste på forskjellige språk? Bruker dere samme programmet til å lage DVD menuen da? I og med at man kanskje får valget mellom språkene i menyen? Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Hakke peiling. Det er ikke vi som gjør dette. Vi har sendt materialet avsted til noen vi vet har utstyr til sånt. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noe nytt? (Jada masemase) Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Masemase er ikke ukjent for meg. Du er ikke den eneste som maser :!: Nytt vil bli lagt ut på hjemmesiden vår. (sig.) Endret 24. september 2006 av CZ28 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Legg linken i signaturen din. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Joda jeg har vært der mange ganger... Altså jeg har jo vært i kontakt med en fyr med mailen, betyr det at jeg liksom er på bestillingslisten? Endret 24. september 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg er fra Sokndal, og er ekstremt stolt over hva mine medborgere har fått til. Jeg så filmen to ganger på kino og kjøpte DVDen så fort den kom ut for salg. Jeg hadde sett og kjøpt filmen, uansett kvalitet for og støtte opp, men noe slikt som Mengaloth ble. Hadde jeg aldri forestilt meg. Jeg koser meg hver gang jeg ser filmen. Ikke bare kjenner jeg mange som er statister og skuespillere men jeg kjenner igjenn plasser de filmer på, og slike ting. Utrolig gøy. Og historien syns jeg heller ikke er værst, hvertfall ikke til og være laget av "amatører". Mener også at det var noen turister som var og gikk tur, og fant noen skjelett hoder på noen stokker som sto i ring. Og tipset Dalane Tidene (lokal avisen) om dette. Oppslaget ble vel noe "Satanister i Sokndal?" eller noe sånt. hvis trådstarter har tatt var på dette hadde det vært morsomt og sett. Må si dere gjorde en stårlende jobb Raymund! Endret 24. september 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hahaha akkurat det samme skjedde i Bergen. Eller.. noe lignende. En jeg kjenner hadde en skoleoppgave, så de gikk opp på fløyen (Dere vet hva det er ikke sant? Dere bør det iallefall) og så laget de satanist symboler (oppned kors og en slik stjerne osv) av pinner og stokker. Det ble funnet av noen turister, det ble tipset til Bergens Tidende, og så var det spekulasjoner om satanist kultur i Bergen. Og som mange kjenner i historien, Bergen hadde jo et lite sånn miljø (Les: Greven osv) og Åsane kirke ble jo brent ned. Og forresten! Der har dere tittelen på deres neste film: "Satanister i Sokndal" Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hei på deg Eric Fersjo Næsvoll ! Navnet mitt er forresten GROVT skrevet feil i ditt innlegg Edmund, :!: Det er korrekt at noen trodde det var satanister på ferde i lille Sokndal med 3400 innbyggere! Det ble en liten notis i avisen, og vi har tatt vare på den avisen. Husker ikke i farten hvor avisen er, men kan kanskje legge det ut på nettsiden når jeg finner den. Og ja, du er på bestillingslisten hvis du har sendt mail. Det var vel du som var fra Fyllingsdalen? (Legger ikke ut hele navnet ditt her) Neste opplag av DVD'en kommer snart. Vi skal på tirsdag jobbe med dette. Det blir litt ekstra bonus + bedre meny på DVD'en. Endret 24. september 2006 av CZ28 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Huff. Dere er pengegriske. Dere lager jo stadig en forbedret versjon ser det ut som, og dermed vil vel alle de som har kjøpt tidligere versjoner, kjøpe den nyeste igjen og dere blir rike Jeg er også interessert i denne DVDn bare så det er sagt, men må vente på utbetalingen av stipendet. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei på deg Eric Fersjo Næsvoll !Navnet mitt er forresten GROVT skrevet feil i ditt innlegg Edmund, :!: Det er korrekt at noen trodde det var satanister på ferde i lille Sokndal med 3400 innbyggere! Det ble en liten notis i avisen, og vi har tatt vare på den avisen. Husker ikke i farten hvor avisen er, men kan kanskje legge det ut på nettsiden når jeg finner den. Og ja, du er på bestillingslisten hvis du har sendt mail. Det var vel du som var fra Fyllingsdalen? (Legger ikke ut hele navnet ditt her) Neste opplag av DVD'en kommer snart. Vi skal på tirsdag jobbe med dette. Det blir litt ekstra bonus + bedre meny på DVD'en. 6933143[/snapback] Jepp det stemmer det Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hei på deg Eric Fersjo Næsvoll !Navnet mitt er forresten GROVT skrevet feil i ditt innlegg Edmund, :!: Det er korrekt at noen trodde det var satanister på ferde i lille Sokndal med 3400 innbyggere! Det ble en liten notis i avisen, og vi har tatt vare på den avisen. Husker ikke i farten hvor avisen er, men kan kanskje legge det ut på nettsiden når jeg finner den. Og ja, du er på bestillingslisten hvis du har sendt mail. Det var vel du som var fra Fyllingsdalen? (Legger ikke ut hele navnet ditt her) Neste opplag av DVD'en kommer snart. Vi skal på tirsdag jobbe med dette. Det blir litt ekstra bonus + bedre meny på DVD'en. 6933143[/snapback] Var kanskje litt rask i svingende Raimond. Men lager dere ny verisjon forholdt til den jeg allerede har kjøpt? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er Fra Bygda også og er enig med Erik FN at det er utroligt morsomt og se Forskjellige kjente plasser,Folk os.v Har filmen og så den på kino. var jo litt dumt at herman Vokste seg for stor men men. ble jo bra uansett..ksn tilog med finne den på imbd her er link: http://www.imdb.com/title/tt0461994/ Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Huff. Dere er pengegriske. Dere lager jo stadig en forbedret versjon ser det ut som, og dermed vil vel alle de som har kjøpt tidligere versjoner, kjøpe den nyeste igjen og dere blir rike Jeg er også interessert i denne DVDn bare så det er sagt, men må vente på utbetalingen av stipendet. 6933922[/snapback] Nei, ikke pengegriske, bare elendige til å planlegge. Det første opplaget ble laget i all hast, fordi vi lovte å selge filmen under "Strannadagen" her i Sokndal i august. DVD'ene kom fra Oslo til Sokndal kl.14, og kl.15 samme dag skulle vi selge dem på en stand... Derfor hadde vi ikke selv sett DVD'en. Vi ønsker bare å forbedre det vi ikke var fornøyd med. Det gjelder f.eks. kommentatorsporet som har falt ut av menyen, men fremdeles er å finne hvis du velger språk2 på DVD-spilleren. Kommentatorsporet skal få egen knapp. Vi har også i etterkant hørt at flere kunne ønske mer "knall og fall-klipp". Dette legger vi på, men legger det samtidig gratis ut på hjemmesiden vår. Vi vil også ha norsk, engelsk og kanskje tysk tekst på filmen. Dette gjør vi også etter mange hendvendelser. Endret 25. september 2006 av CZ28 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Men har dere tenkt på neste produksjon? Som dere skriver på nettsiden, kanskje samme sjanger, og det er jeg fullstendig enig i. Det er for få av dem, og Norge er jo perfekt innspillingsted. Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Neste film er under planlegging, men blir en helt annen dimmensjon enn Mengaloth. Det er snakk om en produksjon til mange millioner. Det er regissøren av Mengaloth, Paul M Lundø, som holder på med planleggingen nå. Endret 26. september 2006 av CZ28 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 :droooool: Gleder meg veldig. Så sjangeren er den samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå