Spirre Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 jeg fiksa det på en annen måte. jeg fant en patch som patcha spillet opp til 1.02 og derfra så tar spillet resten (dvs den spurte om jeg ville oppdatere automaitsk når jeg starta det) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) vel dewt funka ikke. selv når spillet oppdaterte seg selv så klarte det å laste ned den ikke kompatible US versjonen av patchen. *teste forslaget på forrige side* edit: dette funka fett, takk for tipset vel nå kom det et nytt problem...fikk beskjed om at den detekta emulator, plz deavtivate this. har stoppa deamon tools men det hjalp ikke, og vet ikke om noe annet som kan skape problemer. faen å vanskelig det skal være å få starta et orginalt spill...den cracka versjonen jeg hadde før hadde aldri dette problemet... Endret 31. august 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Bare jeg som ikke får CD keyen til å funke ?.. Når jeg er på sia domms , så kommer jeg meg ikke til step 2. Står at mailen ikke matcher osv.. Mulig det er en bug på sia ??.. Noen andre som har hatt problemer ?? HJELP! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kom ikke til side 3 selv, men det kom likefullt en mail med CD-key. Sjekk eventuelt spam-filter du har om du ikke har noe i inboksen din :O) Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kom ikke til side 3 selv, men det kom likefullt en mail med CD-key. Sjekk eventuelt spam-filter du har om du ikke har noe i inboksen din :O) 6852269[/snapback] Hm.. rart. Får ikke fullt ut den første siden jeg :/.. Men skal fortsett å prøve . Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Samme problem idag ... Noen som kan hjelpe meg skaffe en CD key ?.. Har brukt hele gårsdagen på å laste ned dette spillet!.. Plis hjelp noen !:/ Lenke til kommentar
Martin4 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Samme problem idag ... Noen som kan hjelpe meg skaffe en CD key ?.. Har brukt hele gårsdagen på å laste ned dette spillet!.. Plis hjelp noen !:/ 6856206[/snapback] Har samme problem... Fyller inn all informasjon i skjemaet i del 1/3, så klikker jeg submit, men da bare fornyer siden seg og teksten jeg har skrevet i confirm mail boksen forsvinner... Har noen funnet en løsning på dette?? Har skikkelig lyst å få det til å virke. Har prøvd både hotmail, gmail og yahoo adresser... Endret 14. september 2006 av Martin4 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hva oppgir dere som fødseldato? dersom dere oppgir en alder under 18 år så kan det skape prolemer... Lenke til kommentar
Martin4 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) hva oppgir dere som fødseldato? dersom dere oppgir en alder under 18 år så kan det skape prolemer... 6862973[/snapback] Oppgir en alder over 18... Edit: Fikk det til Måtte få en kamerat til å registrere for meg Endret 16. september 2006 av Martin4 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hva oppgir dere som fødseldato? dersom dere oppgir en alder under 18 år så kan det skape prolemer... 6862973[/snapback] Oppgir en alder over 18... Edit: Fikk det til Måtte få en kamerat til å registrere for meg 6864346[/snapback] Står 17 på sidene til Sierra. Klarte å laste ned 1.07 patchen for F.E.A.R., fordi jeg trodde man trengte den Lenke til kommentar
hare1441 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvor er det vi oppgir fødselsdato da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg