Gå til innhold

F.E.A.R. Combat er ute (PC)

Anbefalte innlegg

2.1 MB\sec...deilig at gamer.no har så  rå linje :)  Hvor fort kan det egentlig gå fra gamer.no. Ble ferdig på 15 minutt :)

Jeg visste ikke om dette jeg, skulle til å kjøpe fear fra cdon.com for å spille på nett. Men nå gjør jeg det gratis :)  DIGG

6696631[/snapback]

Jau, digger gamer.no :) jeg sitter på 100mbit, og brukte under 5min på nedlastinga :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, går litt treigere her. ca 500KB/s fra gamer.no

Men litt side-tracking her.

1. Blir det satt opp noen gamer.no servere?

2. Blir det noen gamer.no klan i F.E.A.R. Combat?

3. Ikke minst.. får vi fyre av noen skudd mot brukermoderatorer og sjæfen sjøl (TST)? :dribble:

Hehe. :innocent:

Lenke til kommentar
Får bare : A valid email address is required.

Prøvde igår også :| samme melding da :(

6699369[/snapback]

Du har lest alt som står i artikkelen? Inkludert avsnittet om å registrere seg? :-)

6699493[/snapback]

Mulig jeg dummer meg selv ut nå :p men er det dette du snakker om ?

Etter at du har lastet ned spillet må du registrere deg på det offisielle nettstedet for å få nøkkel.

Takk for svar og hjelp :)

Lenke til kommentar

Det viste jeg :p

Men det er det som jeg ikke får til. :(

Aner ikke hva jeg gjør galt. men som sagt får jeg bare opp samme bilde på skjermen, som før jeg trykket på submit.

Går ikke videre i registrasjonen eller noe, den RE-enter mail forsvinner.

Har prøvd me Lyse mail og hotmail

Lenke til kommentar
Det viste jeg :p

Men det er det som jeg ikke får til. :(

Aner ikke hva jeg gjør galt. men som sagt får jeg bare opp samme bilde på skjermen, som før jeg trykket på submit.

Går ikke videre i registrasjonen eller noe, den  RE-enter mail forsvinner.

Har prøvd me Lyse mail og hotmail

6699876[/snapback]

Har du sjekka mailen din? kansje har du fått en key selv om du ikke fullførte alle steppene i registrerings prosessen?

Det skjedde med meg, kom til step 2, trykka submit så kom jeg tilbake til step 1 og skrev inn alt igjen, og da sto det at mailen er allerede registrert og vi sender keyen om igjen, og så plutselig dukket den opp i inboksen min =)

Edit: Fått spilt litt nå og må si at det var overraskende artig online, digger den gunner som kan feste lik opp til veggen! :evil:

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Åh...dette var kos altså. Kosefart dette. Glimrende at gamer.no stiller serverparken sin tilgjengelig for gamerene og finner snacks på over 1GB for brukere og gratis registrering. Not bad at all! :woot:

6702350[/snapback]

Sant så sant, nå mangler vi bare at de setter opp en eller fler servere til spillet :p

Lenke til kommentar
men ingen andre her som ikkje får instalert spillet? som sagt så sjer det ingenting når eg trykker på F.E.A.R filen eg lasta ned :(

6696518[/snapback]

Samme problem, filen jeg har lastet ned fra gamer.no er forresten på 1.29GB, og det er vel for lite?

Lenke til kommentar

fearfeilal8.th.jpg

Får denne meldingen jeg :hrm:

Noen som har noen råd?

edit

Har lignendet problem med Flight simulator demoen der spillet\programmet spør etter sp2. (har seff sp2 instalert, ikke pirat versjon)

Ikke noen problemer med fullversjon spill

og ja filen skal være på 1.85 gig

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

jeg hadde også det problemet simalarion, klikk på den blå skriften og se hva problemet er, hos med var det en fil som het kernel32.dll den flytta jeg bare ut til skrivebordet. nå sier jeg ikke at du bør fjerne alt av filer som forårsaker problemet men hvis det er samme filen hos deg bør det ikke være noe problem

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...