Alxg Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har alltid irritert meg over at menyen min ikke har mouse over, men har aldri fått det til sånn som jeg vil ha den Derfor tenkte jeg at noen her vet dette... Her er orginal bildet: Her er bildet det skal til når musen er over bildet: Samme om det er css eller java script, bare det funker er det greit Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 a.meny { background: url('orginal.gif'); } a:hover.meny { background: url('hover.gif'); } og linker blir sende slik ut: <a href="home.htm" class="meny">Home</a> men bildene skal være uten tekst da. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 legg til display: block; width: 129px; height: 24px; , så er du i mål, stort sett. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 "Fast Rollovers Without Preload" er verdt å lese. Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Takker for svar, skal teste koden dere posten Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Ble ikke helt som jeg ville ha det.. men jeg gir ikke opp skal se om jeg får dette til på en eller annen måte, men finnes det ikke en kode hvor bildet bare endres når musen går over? uten at man må bruke bakgrunds bilde med tekst? Endret 17. august 2006 av Alxg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå