Gå til innhold

Microsoft HD DVD Player Exclusively For Movies

Dr.Peedee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
No shit?! Faen...trodde jeg spillte FF VII på 1 cd jeg...Jøss...Snakk om å bli tatt på senga her gitt...Liker større lagringskapasitet fremfor flere discer. Slik er nå jeg.

6691201[/snapback]

Det gjør jeg også, men ingen problemer med å bytte et par plater. Tar jo bare 10s.

6691206[/snapback]

Ah, det tenkte jeg faktisk ikke på en gang. Husker SWAT til PC. Det hadde jo 4 CD'er, he he. Vel, 2 stk DVD9 - tilnermet 18gb, burde holde. Så lenge det holder seg på 2 DVD'er - og ikke blir en 3-4 stk så skal ikke jeg klage. Å bytte en DVD gjør meg ingenting.

Jaggu, det tenkte jeg ikke på. :blush:

6691229[/snapback]

her har du noe å tenke på:

siden HDD ikke er standard i 360'n så vil det bli problematisk hvis den må loade fra flere dvder siden den ikke har noe sted å putte dataene,

alternativet er å bytte mens man spiller, noe som er ett STORT minus og passer seg egentlig bare i spill som Final Fantasy.

mener MS skulle vært litt mer tålmodig og integrert HD-DVD som standard, slik at konsollen hadde blitt helt next gen, istedenfor half-gen :!:

det er bare tull å kjøpe en add on som stikker ut og som du bare kan bruke til film, når spillene også kunne trengt formatet.

Og selvom HD-DVD'n er i samme farge og stil som 360'n så tror jeg det kommer til å se utrolig stygt og rotete ut foran TV'en med to hvite klumper som henger sammen med kabel, dårlig stil vil noen kalle det...

Må få sagt at det er helt utrolig at sony har fått inn både strømforsyning, wifi, og next gen disc media i en kompakt og sexy ps3.

bråke gjør den heller ikke :)

Endret av asia_hills
Lenke til kommentar

Hehe, du er ikke akkurat fan av Xbox 360 hører jeg.

Uansett syntest jeg denne diskusjonen om at next-gen format virkelig trengs er bortkastet akkurat nå, da de eneste som har klaget er et par utviklere.

Mens de som lager Gears of War, Lost Planet, R6 Vegas, Splinter Cell Double Agent, Forza 2 og HALO3 ikke har klaget så vidt jeg vet, og heller ingen har sagt noe om flere DVD'er, og dersom ikke disse spillene er "next-gen", ja da vet ikke jeg.

Nå skal jeg ikke si at det er umulig at disse spillene er på 2 DVD'er, men jeg klager ikke på formatet før mange av utviklerne klager på altfor lite lagringsplass på spillene sine, og dersom ingen av de spillene jeg nevnte kommer på mer enn 1 DVD, ja da klager jeg absolutt ikke!

Det jeg virkelig ser frem til er hvordan de fikser GTA4 på 360... dersom det også kommer på en DVD, ja, da er det bare å holde kjeft :)

Men ja, jeg har jo gamertag i signaturen! Da er det vel kanskje ikke rart jeg forsvarer 360? Eller? Det er jo nesten dumt å ikke klage når vi ikke har hørt utviklere som lager de største spillene i år og neste år ikke har sagt noe om 2 eller flere DVD'er kanskje? ;)

Men dersom nærmest alle disse spillene kommer på vanvittig mange DVD'er, og mange fremtidige spill blir kuttet ned pga lagringsplass osv...

Ja, da skal jeg henge meg på klagingen over formatet, men inntil videre holder jeg kjeft inntil videre, og ser meg fornøyd med en maskin til en god pris :)

Lenke til kommentar
Må få sagt at det er helt utrolig at sony har fått inn både strømforsyning, wifi, og next gen disc media i en kompakt og sexy ps3.

bråke gjør den heller ikke :)

6697203[/snapback]

Jeg har en brødbox av tre som jeg forøvrig synes er mye penere enn PS3. Lurer på om Sony har fått design ideèn der ifra ? :)

Det jeg lurer på er, hvordan du kan uttale deg om støy? Du var kansje på Sony sin Pre E3 konferanse med Avean? :!:

post-84194-1155886475_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Brødboksen din var like stygg som 360. Halv-Gen breadbox! Tror PS3 ikke kommer til å støye så mye selv, men vi får vente å se!

6697723[/snapback]

Jeg synes XBOX 360 er veldig estetisk. Eneste problemet er at den er matt-hvit. Men det skal jeg fikse med et svart skall. Utenom det er den veldig lett på øynene, synes jeg.

PS3 er en veldig kraftig maskin, og trenger derfor god kjøling. Så hvis Sony ikke har gått for en komplett vannkjølings-løsning, tror jeg det vil bli litt viftestøy. Men viftestøy har aldri plaget meg, jeg sover med PC'en på, og tro meg, den støyer MYE. Har 12 disker i, og de krever sitt av kjøling :)

Jeg har en 100% feilfri løsning til viftestøy, og DVD drev støy når jeg ser film og spiller. Skru opp volumet :)

60 per cent of the time. It works every time. :!:

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Flott løsning av Sony å putte PSU inn i boksen,men eg er spennt på om varmeutviklingen blør løst på ein rolig måte.  :)

6697420[/snapback]

Så lenge de ikke bruker sine egne batterier (ref at Dell tilbakekaller 4.1 millioner laptopbatterier som er produsert av Sony) :)

6697833[/snapback]

Hahaha! Jeg sitter AKURATT nå å feilmelder batteri! Fikk inn 11 Latitude laptop'er igår fra ansatte på bruket her.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...