marcus Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Noen som bruker dette hovedkortet her? Lurte bare på om dere kan bekrefte at dette hovedkortet fungerer bra? Har fått en del rare feilmeldinger på den norske xp'en, tror vel at det mest sannsynelig er xp'en selv som er så ustabil. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hovedkortet er bra, men litt ustabilt i forhold til de nyeste hovedkortene fra asus. F.eks asus pe er mye bedre kort på alle områder. Meget stabilt og yter meget høyt. Det kortet du nevner fungerer greit, men det skal lite til for å gjøre det veldig ustabilt. Det hjelper litt med en bios update av den nyere dato. Jeg leverte tilbake kortet, siden den ikke levde opp til mine forventninger. Årsakene til noen av problemene, var vel hast arbeid hos asus. siden de andre produsentene begynte å komme med slike produkter. per i dag trenger du ikke agp8 og sata. det først neste år. Hvis du forsatt kan angre kjøpet ditt, ville jeg ha gjort det og gått for et Pe kort! Lenke til kommentar
AWC80 Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har ikke hatt noen problemer med mitt. Jeg anbefaler det på det varmeste.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 21:03, skrev Divxdude:Hovedkortet er bra, men litt ustabilt i forhold til de nyeste hovedkortene fra asus. F.eks asus pe er mye bedre kort på alle områder. Meget stabilt og yter meget høyt.Det kortet du nevner fungerer greit, men det skal lite til for å gjøre det veldig ustabilt. Det hjelper litt med en bios update av den nyere dato. Jeg leverte tilbake kortet, siden den ikke levde opp til mine forventninger. Årsakene til noen av problemene, var vel hast arbeid hos asus. siden de andre produsentene begynte å komme med slike produkter. per i dag trenger du ikke agp8 og sata. det først neste år. Hvis du forsatt kan angre kjøpet ditt, ville jeg ha gjort det og gått for et Pe kort! Her synes jeg at du trekker vel mange konklusjoner på egen hånd, Divxdude! Det at du ikke fikk ditt kort stabilt betyr ikke dermed at det nødvendigvis er kortet det er noe feil med, gjør det vel? Har selv solgt flere slike kort, og ikke hørt noe som helst negativt om det. Når det gjelder den biten om SATA og AGP8X er jeg mer tilbøyelig til å være enig. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå