Livert Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kjøpte nylig dette firewire-kortet, og så at det var muligheten for å koble til strøm fra PSU'en. Er det noen som vet om dette er nødvendig for å drive kortet og å få overført film fra DV-kameraet? PSU'en min er overbelastet nok i utgangspunktet, så det hadde føltes bra å slippe dette Lenke til kommentar
moviemaker77 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kjøpte nylig dette firewire-kortet, og så at det var muligheten for å koble til strøm fra PSU'en. Er det noen som vet om dette er nødvendig for å drive kortet og å få overført film fra DV-kameraet? PSU'en min er overbelastet nok i utgangspunktet, så det hadde føltes bra å slippe dette 6690985[/snapback] Firewire kortet får allerede strøm via pci sporet den sitter i så det er ikke nødvendig. Hadde kanskje vært en fordel med større PSU hvis du mener den er overbelastet. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 vel jeg kjøpte et sånnt kort og jeg måtte koble til strømmen. windows fant ikke kortet ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå