Thewiz Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kanskje noen fine jenter? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg bor i Bergen, har ingen anelse om hvor skolene med mk linje er og hva snittet er. Noen som bor i bergen som vet? 6710916[/snapback] Mekanisk? Hvis det er det du mener holder det nok i lange baner med 3 i snitt. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Til dere som gruer dere til skolestart pga kjedelige fag/lærere, se det positive. Hvis man kommer overens og er kamerater med en del i klassen glemmer man alt det og har det morsomt uansett . Funker bra som motivasjon for å gjøre det bedre og... blir ikke så fort lei. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Personlig så håper jeg på at Rogaland fylkeskommune tvinger oss til å ha laptop! Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Til dere som gruer dere til skolestart pga kjedelige fag/lærere, se det positive. Hvis man kommer overens og er kamerater med en del i klassen glemmer man alt det og har det morsomt uansett . Funker bra som motivasjon for å gjøre det bedre og... blir ikke så fort lei. 6711283[/snapback] Han mener nok Medier og kommunikasjon tror jeg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Personlig så håper jeg på at Rogaland fylkeskommune tvinger oss til å ha laptop! 6711363[/snapback] Ja, håper det blir ordnet til neste skoleår her i Norge(Akershus). Hadde blitt deilig... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Begyner i morra. Vi får ny klasseforstander, vi har hatt han som vikar en gang og da lerte han oss å lage heimbrent^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Har gledet meg til å begynne i flere uker nå, fram til i dag. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg bor i Bergen, har ingen anelse om hvor skolene med mk linje er og hva snittet er. Noen som bor i bergen som vet? 6710916[/snapback] Går på MK ved akademiet nå i Bergen, samme som i fjor. Da jeg søkte på GK lå det vel på 4,5-5 i snitt på alle skolene. (årstad, garnes, akademiet) Har tatt helt av med søkere til linjen nå, tror det var 1/3 av søkerene som kom inn. Heldigvis er det lettere å komme inn andre og tredje året når du allerede har gått det første på samme skolen.. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Personlig så håper jeg på at Rogaland fylkeskommune tvinger oss til å ha laptop! 6711363[/snapback] Det har de tvunget oss til (Rogaland Fylkeskommune). Har hatt laptop siden første året nå jeg. Skal begynne på VK2 allemenne fag, ser ikke akkurat så voldsomt frem til det, men det blir i hvertfall moro å treffe gamle kjente igjen. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg begynner ikke på skolen i den forstand at jeg er elev. Men jeg jobber som ikt-lærling på Sortland VGS, og begynte for litt over en uke siden. Men i morgen kommer elevene. Kan jo si at jeg gleder meg litt, er alltid så masse smårips som begynner på GK Idrett Det jeg IKKE gleder meg til er det jævla laptop prosjektet til fylkeskommunen. Alle elevene får egen pc, der er de administratorer og kan gjøre hva faen de vil. Men hva tror du skjer den dagen pcen er fylt opp av virus, spyware og annet til? Joda, gå ned til lærlingene, de fikser det. Bah! :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) NEEEI! I morra er det i gang igjen! Eneste jeg har å glede meg til er en polen tur som vi drar på 10 dager etter skolestart. Dvs. 11 dager igjen i dag. Må bare gi alt det siste året på grunnskolen (10-klasse) og se hva det blir til. EDIT: "... og se hva JEG blir til" mener jeg. Endret 20. august 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) samme her.. vi skal og på polentur.. det er jo i alle fall noe å se fram til edit: btw.. postanntallet mitt har slutta å gå opp Endret 20. august 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 det jævligste blir og stå opp hehe.. postantallet går ikke opp i O.T baren vettu Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 det jævligste blir og stå opp hehe.. postantallet går ikke opp i O.T baren vettu 6712410[/snapback] jaok da lærte jeg noe nytt i dag og hehe Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Starter i tiende klasse på mandag. Siden jeg ennå husker alt det vi lærte i fjor og de andre årene i grunnskolen, tror jeg ikke det vil bli særlig problematisk å komme seg gjennom pensum. Satser også å få sekser på minst én eksamen. 6690948[/snapback] Me to Grugleder meg.. Gruer meg til skolen, gleder meg til å bli "størst på skolen" igjen Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hmm... Gleder meg ikke akuratt, men tror dette skoleåret blir bedre en det som var i fjor siden vi får ny klasseforstander. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Skole i morgen, ja. Begynner å bli litt smånervøs, men det går sikkert bra. Hva med alle diskusjon-folk har på seg HW-tskjorter første dagen, slik at alle skal bli gjenkjennelige? (PS, jeg har ikke HW-tskjorte :/) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Siste år på Røros VGS, f*en så fort tida har gått. Russ, ja-a. Jeg har forventinger til meg selv mtp karakterer, men samtidig vil jeg ha a hell of a time Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hm.. No begynner det å gå opp for meg at eg faktisk skal flytte fra alle eg kjenner, er gla i og sånn. Og det suger jo litt. =( Menmen, kjem nok til å ha det skøy uansett. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå