Gå til innhold

Skolestart, store forventinger ?

Erik B.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Særriøst! Kan ikke folk skrive ALLMENN! Det er ikke vanskelig! Dobbel L og dobbel N. Værre er det ikke.. Irriterer meg grenseløst over folk som skriver det "Almen" eller "almenn" eller "allmen"!! Det heter ALLMENN en gang for alle!!

Sorry for litt OT :p

6709423[/snapback]

Spark de som ligger nede :cry:

Jaja, sliten nå =/

Lenke til kommentar

Skal for første høst på 12 år IKKE begynne på nytt skoleår :) Om ca. 27 timer starter jeg som lærling i telekommunikasjonsmontørfaget hos Relacom AS avdeling Tromsø :w00t: Gleder meg på å starte på noe helt nytt, men tre uker ferie har vært litt i minste laget for en sommerferie :(

Endret av noseh
Lenke til kommentar
Til neste år, når jeg begynner på videregående vil jeg begynne på

mk(Medier og kommunikasjon) noen som går der? Anbefales/Anbefales ikke?

Hvor høyt snitt må man ha?

6710315[/snapback]

Kommer helt ann på hvor du bor. Her i Bodø kom jeg inn på media med snitt på 4,8, men valgte idrett isteden. Og jeg gruer meg, for jeg er redd det blir for mye lekse til at jeg klarer å henge med.

Lenke til kommentar
Særriøst! Kan ikke folk skrive ALLMENN! Det er ikke vanskelig! Dobbel L og dobbel N. Værre er det ikke.. Irriterer meg grenseløst over folk som skriver det "Almen" eller "almenn" eller "allmen"!! Det heter ALLMENN en gang for alle!!

Sorry for litt OT :p

6709423[/snapback]

*seriøst

*verre

:roll:

Edit;

Har startet på skolen alt. Startet på jusstudiene i forrige uke. Storkoser meg med det. :)

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Sjøfartfag VK1. :)

Gleder meg som svinet.

6710484[/snapback]

Ja, Hylol, det får du fortelle om når du har begynt! Vi fikk en liten introduksjon på det på Rud, men de folka som kom fra den skolen var ikke så flinke til å dra frem ting så det virka interessant. Litt skuffende. Men jeg kom uansett inn på Flyfag, og det gleder seg til! Mekke på fly ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...