Svein_Jarle Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Særriøst! Kan ikke folk skrive ALLMENN! Det er ikke vanskelig! Dobbel L og dobbel N. Værre er det ikke.. Irriterer meg grenseløst over folk som skriver det "Almen" eller "almenn" eller "allmen"!! Det heter ALLMENN en gang for alle!! Sorry for litt OT Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Særriøst! Kan ikke folk skrive ALLMENN! Det er ikke vanskelig! Dobbel L og dobbel N. Værre er det ikke.. Irriterer meg grenseløst over folk som skriver det "Almen" eller "almenn" eller "allmen"!! Det heter ALLMENN en gang for alle!! Sorry for litt OT 6709423[/snapback] Spark de som ligger nede Jaja, sliten nå =/ Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 På mandag begynner 10. klassse. Siste året før VGS. Det blir DIGG. Jeg gleder meg faktisk litt også, tro det eller ei.... Lenke til kommentar
noseh Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Skal for første høst på 12 år IKKE begynne på nytt skoleår Om ca. 27 timer starter jeg som lærling i telekommunikasjonsmontørfaget hos Relacom AS avdeling Tromsø Gleder meg på å starte på noe helt nytt, men tre uker ferie har vært litt i minste laget for en sommerferie Endret 20. august 2006 av noseh Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) 23 timer og 52 minutter til jeg starter nå Edit: Forumets klokke er feil Endret 20. august 2006 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Begjynner i 9ende i morgen klokka halv 9. Gleder meg til å komme tilbake til rutinen, men jeg lurer sykt på hvilken fag lærer vi får. Hvis vi får samme som i fjor sliter jeg, fpr jeg lærte ikke en dritt av hampå et helt år Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Til neste år, når jeg begynner på videregående vil jeg begynne på mk(Medier og kommunikasjon) noen som går der? Anbefales/Anbefales ikke? Hvor høyt snitt må man ha? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Til neste år, når jeg begynner på videregående vil jeg begynne på mk(Medier og kommunikasjon) noen som går der? Anbefales/Anbefales ikke? Hvor høyt snitt må man ha? 6710315[/snapback] Kommer helt ann på hvor du bor. Her i Bodø kom jeg inn på media med snitt på 4,8, men valgte idrett isteden. Og jeg gruer meg, for jeg er redd det blir for mye lekse til at jeg klarer å henge med. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 jeg kom inn på media med 3.8 i snitt i fjor (vesfold sande) og gikk ned til 3.6 i år og kom inn da også Media anbefalles så jævlig. er det beste og gå og det er JÆVLIG chill Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Word M-J! Begynner på 2. året nå og har ikke gjort en eneste hjemmelekse. 4,8 i snitt Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 jeg tror jeg må prøve og gjøre noe på skolen i år da! i fjor gjorde jeg fakktisk ingenting annet en 123 spill og leke litt i photoshop osv. koster meg ingenting og gå opp flere karakterer. må bare gidde:P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Sjøfartfag VK1. Gleder meg som svinet. Endret 20. august 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Begynner på VG1 MK om under 20 timer til. Gleder meg, det eneste som er jævlig er at buss hver vei tar 1 time, så jeg håper det er verd det. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 jeg bor ca 1-2 min unna skolen når jeg kjøre scootern Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Særriøst! Kan ikke folk skrive ALLMENN! Det er ikke vanskelig! Dobbel L og dobbel N. Værre er det ikke.. Irriterer meg grenseløst over folk som skriver det "Almen" eller "almenn" eller "allmen"!! Det heter ALLMENN en gang for alle!! Sorry for litt OT 6709423[/snapback] *seriøst *verre Edit; Har startet på skolen alt. Startet på jusstudiene i forrige uke. Storkoser meg med det. Endret 20. august 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 VK1 Allmenn ja. IT, Samfunnskunnskap, Egentrening og 3-timers Engelsk som valgfag. Kan bli interessant. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Jeg bor i Bergen, har ingen anelse om hvor skolene med mk linje er og hva snittet er. Noen som bor i bergen som vet? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Sjøfartfag VK1. Gleder meg som svinet. 6710484[/snapback] Ja, Hylol, det får du fortelle om når du har begynt! Vi fikk en liten introduksjon på det på Rud, men de folka som kom fra den skolen var ikke så flinke til å dra frem ting så det virka interessant. Litt skuffende. Men jeg kom uansett inn på Flyfag, og det gleder seg til! Mekke på fly ftw! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 VK2 Allmenn, Eiker VGS. Hvis det er samme taperskolen som jeg husker fra GK blir det plankekjøring. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 skal begynne på vk1 allmenn (vg2). Ser frem til et tørt og kjedelig år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå