Leaf Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg begynner på mandag.. og jeg går på ungdomsskole Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg begynner i 10'ende klasse til mandag.. Gruer meg veldig.. men det skal bli flott å se jenta jeg liker hver dag.. ikke det at jeg kommer til å tørre å snakke med henne, men blir fint å bare se henne ^^ ellers så tror jeg fagene kommer til å gå greit på meg.. i og med at jeg har gjennomsnitt på ca 5 hvert år.. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Starter i niende klasse på mandag. Dagen etter skal vi på leir i 3 dager. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Begynner på VK1 Elektro nå (VG2 ) Blir morro å treffe klassekameratene fra GK igjen, men blir IKKE morro å treffe norsk og engelsk læreren vår igjen! Hun er ei BIAAATCHH Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg begynner i 10'ende klasse til mandag.. Gruer meg veldig.. men det skal bli flott å se jenta jeg liker hver dag.. ikke det at jeg kommer til å tørre å snakke med henne, men blir fint å bare se henne ^^ ellers så tror jeg fagene kommer til å gå greit på meg.. i og med at jeg har gjennomsnitt på ca 5 hvert år.. 6699334[/snapback] Joda, det tørr du . Du har sikkert noe til felles med hun dere kan snakke om, benytt sjansen når hun er alene (ikke gå rett inn i en klikke med jenter, avbryt dem og snakk med hu sånn uten videre, haha ). Husk å vær deg selv . Og det er viktig at du gjør det ganske åpenbart at du liker henne og at du ikke ser helt bajas ut selv. Hvis begge liker hverandre men ingen gir noen tegn vil det aldri bli noe . Btw, riktig som det sies. 89 modeller og eldre går ut av skolen etter gammel ordning (GK, VK1 etc...). Endret 18. august 2006 av chrml Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg skal for første gang på 12 år ikke begynne på skolen!! Jippii!! Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Skal du i læra eller noe da? Skal på skolen i en måned før jeg reiser til London (utvekslingsstudent). Gleder meg noe sinnsykt men gruer meg en del og, sånn økonomisk. London er en drit fet by, så gøy skal jeg nok ha. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Begynner på elektro, og jeg kjenner ingen som har valgt det. 6695987[/snapback] Det er vel ikke Strømmen du begynner på? 6696598[/snapback] Nei, Skedsmo i Lillestrøm. Strømmen Vgs virker... sært. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Begynner på Mandag på VKII Allmennfaglig påbygging... Det blir knallbra Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Nei, Skedsmo i Lillestrøm. Strømmen Vgs virker... sært. 6700139[/snapback] Virkelig fint for deg, gleder meg til å begynne på en annen skole nå. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Bor du i nordland? 6692128[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg ble rådet til å ikke gå der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Begynte VG1 tordag. Stortrives Lenke til kommentar
kokos Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Begynner på allmennfag VK1 på mandag, grugleder meg. GK var skikkelig kjedelig, men nå har vi i det minste fått velge en del fag. Får håpe det blir bedre:/ Endret 18. august 2006 av kokos Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Begynner på VK1 Kjøretøy mandag, håper det blir morsommere i gymmen i år enn i fjor, da jeg fikk IV første termin og bare satt og kopet, hehe. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 VK1 Elektro ftw.. Det var kos å begynne igjenn, dritkule lærere Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Medier og kommunikasjon, siste året nå. Begynner på mandag. Nå har jeg sett frem mot denne dagen med liten lyst helt siden ferien begynte, men heldigvis har motivasjonen tatt seg opp de siste to dagene. Det er en blanding av nytt klasserom (vi har bodd nede i kjelleren i to år og blitt ekstremt asosiale) oppe ved siden av kantina, å se igjen klassekameratene som jeg merkelig nok har savnet etter to måneder.. Sånne ting. Det blir nok en utfordring med 10 timer norsk og 5 timer matte i uken. Spesielt de fem timene med matte. Så om noen bor i nærheten, har gode mattekunnskaper og er flinke til å lære bort, så hyl ut. Jeg er strykmateriale dersom jeg får en lærer som ikke ser mitt akutte behov for hjelp. O, har kjøpt ny topp som jeg skal ha på meg på mandag :!: Haha. Jeg dro på en av mine flotte "shoppingturer" og kjøpte hele èn topp. Standard. Og nå gikk jeg waaay OT. Beklager. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Skal begynne VG1 på Elektro... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Nå har jeg plutselig ikke lyst til å begynne på skole igjen i det hele tatt. Faen. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Usj ikke syt, jeg skal begynne i Almenn helvete, er for deprimert til skole =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå