Gå til innhold

Skolestart, store forventinger ?

Erik B.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner i 10'ende klasse til mandag.. Gruer meg veldig.. men det skal bli flott å se jenta jeg liker hver dag.. ikke det at jeg kommer til å tørre å snakke med henne, men blir fint å bare se henne ^^ ellers så tror jeg fagene kommer til å gå greit på meg.. i og med at jeg har gjennomsnitt på ca 5 hvert år.. :p

Lenke til kommentar
Jeg begynner i 10'ende klasse til mandag..  Gruer meg veldig..  men det skal bli flott å se jenta jeg liker hver dag..    ikke det at jeg kommer til å tørre å snakke med henne, men blir fint å bare se henne ^^        ellers så tror jeg fagene kommer til å gå greit på meg.. i og med at jeg har gjennomsnitt på ca 5 hvert år.. :p

6699334[/snapback]

Joda, det tørr du ;). Du har sikkert noe til felles med hun dere kan snakke om, benytt sjansen når hun er alene (ikke gå rett inn i en klikke med jenter, avbryt dem og snakk med hu sånn uten videre, haha :p). Husk å vær deg selv :). Og det er viktig at du gjør det ganske åpenbart at du liker henne og at du ikke ser helt bajas ut selv. Hvis begge liker hverandre men ingen gir noen tegn vil det aldri bli noe ;).

Btw, riktig som det sies. 89 modeller og eldre går ut av skolen etter gammel ordning (GK, VK1 etc...).

Endret av chrml
Lenke til kommentar

Medier og kommunikasjon, siste året nå. Begynner på mandag.

Nå har jeg sett frem mot denne dagen med liten lyst helt siden ferien begynte, men heldigvis har motivasjonen tatt seg opp de siste to dagene. Det er en blanding av nytt klasserom (vi har bodd nede i kjelleren i to år og blitt ekstremt asosiale) oppe ved siden av kantina, å se igjen klassekameratene som jeg merkelig nok har savnet etter to måneder.. Sånne ting.

Det blir nok en utfordring med 10 timer norsk og 5 timer matte i uken. Spesielt de fem timene med matte. Så om noen bor i nærheten, har gode mattekunnskaper og er flinke til å lære bort, så hyl ut. Jeg er strykmateriale dersom jeg får en lærer som ikke ser mitt akutte behov for hjelp.

O, har kjøpt ny topp som jeg skal ha på meg på mandag :!: Haha. Jeg dro på en av mine flotte "shoppingturer" og kjøpte hele èn topp. Standard.

Og nå gikk jeg waaay OT. Beklager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...