Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Tjohei! Starter på skolen på mandag jeg. Gleder meg stort. Masse nye folk og bli kjent med! Begynner førsteåret av media&komunikasjon. Kjenner ingen på skolen jeg skal begynne på så det kan bli meget interesant. -Ejrik, out 6695097[/snapback] Hvis du skal gå i Namsos er du hatet. Sto som nummer 1 på ventelista inn der, på medier. Arg. Blir elektro i nærområdet på mandag. Gruer til å stå opp tidlig, og "presenteringene". EDIT; Leif er stygg, ass. Endret 18. august 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Start på vk1 for meg gleder meg..endelig kvitt den jævla økonomien.. satser på bedre snitt siden jeg har bestemt meg for at det skal bli mindre pc når skolen starter Endret 18. august 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Starter på VK2 Allmenfag på Mandag. Har ikke tysk mer. Ohyes, det blir gøy å le av de i klassa som har c-språk. Ellers blir det sikkert mer slit en det har vært de siste 11 siste årene. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det heter vel strengt tatt ikke vk1 og vk 2 lengre, men vg1 og vg2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Blir det ikke vg1, vg2 og vg3? GK finnes vel heller ikke lenger. Æsj. Også ska de forandre alt og ugh. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 ja de forandrer ALT. Linjene har fått nye navn og GK har blitt VG1 (Verdens Gang 1 ) og VK1 har blitt VG2 og VK2 har blitt VG3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Begynner på VG2, blir spennende med nytt år og nye muligheter. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvordan kan du starte på VG2? Ingen som gjør det. De som gikk GK i fjor går/starter på VK1 i år. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvordan kan du starte på VG2?Ingen som gjør det. De som gikk GK i fjor går/starter på VK1 i år. 6698619[/snapback] Jepp.. det stemmer. Starter selv på VK1 og ikke VG2 som det kunne ha vært. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 starter på mandag med Vk1 IKT ved Olav duun VGS i Namsos Gleder meg! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Skal til på andre året på media og kommunikasjon nå Gleder meg til skolen igjen faktisk Eneste som er noe dritt er at de skal bytte rundt på klassene =/ vår klasse funka så j ævla bra, mens de andre bare er no dritt Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det heter vel strengt tatt ikke vk1 og vk 2 lengre, men vg1 og vg2 6698149[/snapback] De av oss som er 88/89 modell går ut av skolen etter "gammel" ordning, mens de som er 90 modell og senere får de nye navnene på linjer/kurs/o.l Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Tjohei! Starter på skolen på mandag jeg. Gleder meg stort. Masse nye folk og bli kjent med! Begynner førsteåret av media&komunikasjon. Kjenner ingen på skolen jeg skal begynne på så det kan bli meget interesant. -Ejrik, out 6695097[/snapback] Hvis du skal gå i Namsos er du hatet. Sto som nummer 1 på ventelista inn der, på medier. Arg. Blir elektro i nærområdet på mandag. Gruer til å stå opp tidlig, og "presenteringene". EDIT; Leif er stygg, ass. 6697108[/snapback] Skal du gå på Olav Duun VGS ?? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 gjør nesten vondt og si det men jeg gleder meg faktisk til mandag og begynne på skolen. vi har det så jævlig allright på skolen. det er lissom bare og være der med kompiser og more seg. så får vi noen oppgaver som tar ca 10 min som vi har 2-3 uker på.. Media FTW blir dgg og se igjen vennen sine og komme inn i vanlig rutine igjen. har en del og tenke på somjeg ikke vil tenke på og da hjelper det med vanlige dager Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 gjør nesten vondt og si det men jeg gleder meg faktisk til mandag og begynne på skolen. vi har det så jævlig allright på skolen. det er lissom bare og være der med kompiser og more seg. så får vi noen oppgaver som tar ca 10 min som vi har 2-3 uker på.. Media FTW blir dgg og se igjen vennen sine og komme inn i vanlig rutine igjen. har en del og tenke på somjeg ikke vil tenke på og da hjelper det med vanlige dager 6698953[/snapback] Samme her.. det blir rett og slett for kjedelig og være hjemme. Vil inn i det rutinelivet igjen og det skal bli godt å starte på skole igjen. Nye folk å bli kjent med! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 gjør nesten vondt og si det men jeg gleder meg faktisk til mandag og begynne på skolen. vi har det så jævlig allright på skolen. det er lissom bare og være der med kompiser og more seg. så får vi noen oppgaver som tar ca 10 min som vi har 2-3 uker på.. Media FTW blir dgg og se igjen vennen sine og komme inn i vanlig rutine igjen. har en del og tenke på somjeg ikke vil tenke på og da hjelper det med vanlige dager 6698953[/snapback] Hah. Da lurer jeg på hva slags medialinje du går på. Vi blir hardkjørt som faen. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Starter på VK2 Allmenfag på Mandag. Har ikke tysk mer. Ohyes, det blir gøy å le av de i klassa som har c-språk. Ellers blir det sikkert mer slit en det har vært de siste 11 siste årene. 6697127[/snapback] Ditto! Herlig å slippe tysk, men kjedelig at jeg ikke kan drite i norsken lenger Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 gjør nesten vondt og si det men jeg gleder meg faktisk til mandag og begynne på skolen. vi har det så jævlig allright på skolen. det er lissom bare og være der med kompiser og more seg. så får vi noen oppgaver som tar ca 10 min som vi har 2-3 uker på.. Media FTW blir dgg og se igjen vennen sine og komme inn i vanlig rutine igjen. har en del og tenke på somjeg ikke vil tenke på og da hjelper det med vanlige dager 6698953[/snapback] Hah. Da lurer jeg på hva slags medialinje du går på. Vi blir hardkjørt som faen. 6699040[/snapback] Da har du havna feil sted vi har det å deilig slapt. Tangen vgs. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Starter på ny skole og må flytte til en ny plass.. Starter på mandag, og har enda ikke kjøpt bøker eller begynnt å flytte inn. Wish me luck Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg har store forventinger, jeg skal ha minst fem i snitt etter første år på studiespesialisering. Håper det blir tre greie år. : ) btw, skal man ha kjøpt bøker til første skoledag? Endret 18. august 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå