Gå til innhold

Skolestart, store forventinger ?

Erik B.

Anbefalte innlegg

Tjohei!

Starter på skolen på mandag jeg. Gleder meg stort. Masse nye folk og bli kjent med! Begynner førsteåret av media&komunikasjon. Kjenner ingen på skolen jeg skal begynne på så det kan bli meget interesant. 

-Ejrik, out

6695097[/snapback]

Hvis du skal gå i Namsos er du hatet. Sto som nummer 1 på ventelista inn der, på medier. Arg. Blir elektro i nærområdet på mandag. Gruer til å stå opp tidlig, og "presenteringene".

EDIT; Leif er stygg, ass.

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det heter vel strengt tatt ikke vk1 og vk 2 lengre, men vg1 og vg2 :hmm:

6698149[/snapback]

De av oss som er 88/89 modell går ut av skolen etter "gammel" ordning, mens de som er 90 modell og senere får de nye navnene på linjer/kurs/o.l

:yes:

Lenke til kommentar
Tjohei!

Starter på skolen på mandag jeg. Gleder meg stort. Masse nye folk og bli kjent med! Begynner førsteåret av media&komunikasjon. Kjenner ingen på skolen jeg skal begynne på så det kan bli meget interesant. 

-Ejrik, out

6695097[/snapback]

Hvis du skal gå i Namsos er du hatet. Sto som nummer 1 på ventelista inn der, på medier. Arg. Blir elektro i nærområdet på mandag. Gruer til å stå opp tidlig, og "presenteringene".

EDIT; Leif er stygg, ass.

6697108[/snapback]

Skal du gå på Olav Duun VGS ??

Lenke til kommentar

gjør nesten vondt og si det men jeg gleder meg faktisk til mandag og begynne på skolen.

vi har det så jævlig allright på skolen. det er lissom bare og være der med kompiser og more seg. så får vi noen oppgaver som tar ca 10 min som vi har 2-3 uker på.. Media FTW

blir dgg og se igjen vennen sine og komme inn i vanlig rutine igjen. har en del og tenke på somjeg ikke vil tenke på og da hjelper det med vanlige dager

Lenke til kommentar
gjør nesten vondt og si det men jeg gleder meg faktisk til mandag og begynne på skolen.

vi har det så jævlig allright på skolen. det er lissom bare og være der med kompiser og more seg. så får vi noen oppgaver som tar ca 10 min som vi har 2-3 uker på.. Media FTW

blir dgg og se igjen vennen sine og komme inn i vanlig rutine igjen. har en del og tenke på somjeg ikke vil tenke på og da hjelper det med vanlige dager

6698953[/snapback]

Samme her.. det blir rett og slett for kjedelig og være hjemme. Vil inn i det rutinelivet igjen og det skal bli godt å starte på skole igjen. Nye folk å bli kjent med!

Lenke til kommentar

6698953[/snapback]

Hah. Da lurer jeg på hva slags medialinje du går på. Vi blir hardkjørt som faen.

Lenke til kommentar
Starter på VK2 Allmenfag på Mandag. Har ikke tysk mer. Ohyes, det blir gøy å le av de i klassa som har c-språk. Ellers blir det sikkert mer slit en det har vært de siste 11 siste årene.

6697127[/snapback]

Ditto! Herlig å slippe tysk, men kjedelig at jeg ikke kan drite i norsken lenger

Lenke til kommentar

6698953[/snapback]

Hah. Da lurer jeg på hva slags medialinje du går på. Vi blir hardkjørt som faen.

6699040[/snapback]

Da har du havna feil sted :tease: vi har det å deilig slapt.

Tangen vgs. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...