Ejrik Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tjohei! Starter på skolen på mandag jeg. Gleder meg stort. Masse nye folk og bli kjent med! Begynner førsteåret av media&komunikasjon. Kjenner ingen på skolen jeg skal begynne på så det kan bli meget interesant. -Ejrik, out Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 I klassen vår blir man mobbet vis man får dårlige karakterer. 6694924[/snapback] Nerdene mobber tøffingene? Dette henger ikke på greip. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 I klassen vår blir man mobbet vis man får dårlige karakterer. 6694924[/snapback] Nerdene mobber tøffingene? Dette henger ikke på greip. 6695193[/snapback] Finnes faktisk klasser der tøffingene ikke bare er tøffe og ser bra ut men er smarte og får gode karakterer. Sånn det skal være . Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nå er det jo i noen miljøer at de som er nerder før dårlige karakterer fordi de bare sitter å spiller spill som wow 24/7, og de med et liv jobber bra med skole arbeid. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på mandag, ny skole og masse nye folk. Blir litt skummelt men går sikkert bra. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynte i går, og jeg synes skolen er digg, for en gang skyld. Bare bussturen som er nedtur, men ellers alt bra. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nei ikke faen, det nye fraværssystemet kan suge oldemors ballesaft! Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Er det noen utenfor Nordstrand bydel som skal på Nordstrand vgs? Mange som sier det bare er folk fra bydelen, grøsse. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på VK1 på mandag. Kan ikke si at jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hvordan er det nye fraværsasystemet? Jaja, jeg må ta buss 1time og et kvarter hver vei til skolen Noen som vet hvor man får tak i en billig psp sånn at jeg kan kose meg litt? :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Begynner på Søndag, jeg og bestekameraten skal bo på dobbeltrom på internat. Jeg har store forventninger. Skal forresten gå Skogbruk. Endret 17. august 2006 av Neptun_ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på elektro, og jeg kjenner ingen som har valgt det. Det er litt skremmende, men også en god sjanse til å få nye venner. Er dog noen jeg kjenner som skal gå på samme skole, men ikke samme linje. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Starter på Ambulansefag, så jeg har faktisk ekstremt store forventninger! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Sitter i skrivende stund i Oslo. Begynner mandag 12:30 på VK1 Medier og kommunikasjon i Bodø. Flyet mitt lander to timer før jeg begynner Skal bli godt å se folket igjen + vi har minst en ny i klassen Oo Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på elektro, og jeg kjenner ingen som har valgt det. Det er litt skremmende, men også en god sjanse til å få nye venner. Er dog noen jeg kjenner som skal gå på samme skole, men ikke samme linje. 6695987[/snapback] Har selv begynt på elektrofag, og jeg kjenner heller ingen i klassen min. Men det er faktisk ikke så gale. Du blir fort kjent med dem. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på elektro, og jeg kjenner ingen som har valgt det. Det er litt skremmende, men også en god sjanse til å få nye venner. Er dog noen jeg kjenner som skal gå på samme skole, men ikke samme linje. 6695987[/snapback] Har selv begynt på elektrofag, og jeg kjenner heller ingen i klassen min. Men det er faktisk ikke så gale. Du blir fort kjent med dem. 6696136[/snapback] Da er vi 3, se på det som en god mulighet til å få nye impulser og venner. Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på idrettslinja på Bjerke Vgs. Er litt spent, mange nye å bli kjent med. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kom inn på flyfag på Skedsmo, så nå får jeg endelig starta mitt forhåpentligvis gode videregående utdanningsløp. Etter to år, der jeg trolig ender opp med fullført VK2 Avionikk, _vil_ jeg ta læretida i militæret. Gleder meg uansett sinnsykt. 6691415[/snapback] Tenkte også på dette ,men ombestemte meg i siste liten. Endte med at jeg gikk VK1 elektronikk , for også søke på romfartsteknologi , som jeg kom inn på ,men takket nei (husker fortsatt ikke hvorfor).. Også gikk jeg på servicelektronikker VK2. Gikk jo bra alikvell ,men tror nok flyfag hadde vært en fin vei å gå Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på elektro, og jeg kjenner ingen som har valgt det. 6695987[/snapback] Det er vel ikke Strømmen du begynner på? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tror jeg starter mandag neste uke... Forventninger? Det blir vel stort sett som ifjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå