Gå til innhold

Skolestart, store forventinger ?

Erik B.

Anbefalte innlegg

Tjohei!

Starter på skolen på mandag jeg. Gleder meg stort. Masse nye folk og bli kjent med! Begynner førsteåret av media&komunikasjon. Kjenner ingen på skolen jeg skal begynne på så det kan bli meget interesant.

-Ejrik, out

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I klassen vår blir man mobbet vis man får dårlige karakterer.

6694924[/snapback]

Nerdene mobber tøffingene? Dette henger ikke på greip.

6695193[/snapback]

Finnes faktisk klasser der tøffingene ikke bare er tøffe og ser bra ut men er smarte og får gode karakterer. Sånn det skal være ;).

Lenke til kommentar
Begynner på elektro, og jeg kjenner ingen som har valgt det. Det er litt skremmende, men også en god sjanse til å få nye venner. Er dog noen jeg kjenner som skal gå på samme skole, men ikke samme linje.

6695987[/snapback]

Har selv begynt på elektrofag, og jeg kjenner heller ingen i klassen min. Men det er faktisk ikke så gale. Du blir fort kjent med dem. ;)

Lenke til kommentar
Begynner på elektro, og jeg kjenner ingen som har valgt det. Det er litt skremmende, men også en god sjanse til å få nye venner. Er dog noen jeg kjenner som skal gå på samme skole, men ikke samme linje.

6695987[/snapback]

Har selv begynt på elektrofag, og jeg kjenner heller ingen i klassen min. Men det er faktisk ikke så gale. Du blir fort kjent med dem. ;)

6696136[/snapback]

Da er vi 3, se på det som en god mulighet til å få nye impulser og venner. :thumbup:

Lenke til kommentar
Kom inn på flyfag på Skedsmo, så nå får jeg endelig starta mitt forhåpentligvis gode videregående utdanningsløp.

Etter to år, der jeg trolig ender opp med fullført VK2 Avionikk, _vil_ jeg ta læretida i militæret.

Gleder meg uansett sinnsykt.

6691415[/snapback]

Tenkte også på dette ,men ombestemte meg i siste liten. Endte med at jeg gikk VK1 elektronikk , for også søke på romfartsteknologi , som jeg kom inn på ,men takket nei (husker fortsatt ikke hvorfor).. Også gikk jeg på servicelektronikker VK2.

Gikk jo bra alikvell ,men tror nok flyfag hadde vært en fin vei å gå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...