Gå til innhold

Skolestart, store forventinger ?

Erik B.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Begynte i første på videregående idag. Musikklinja, som er stappfullt med emos og fretexnørds.. Kan bli intressant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynner på Avionikk VK2 på skedsmo til mandag, blir bra å møte igjen noen av de jeg gikk i klasse med i fjor.

6692486[/snapback]

Hey, da kan jo du kanskje fortelle meg litt om hva som skjer? For jeg begynner VK1 Flyfag der, og veldig kjekt å bli _helt_ sikker på fremtiden litt fortere enn i siste liten :D Gleder meg som en gris!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Begynte i første på videregående idag. Musikklinja, som er stappfullt med emos og fretexnørds.. Kan bli intressant.

6692514[/snapback]

Hahaha. Har skolen formgivning, frisørlinje og sånt også, eller? For da har du et år med meget intressante folk foran deg, ja.

6692559[/snapback]

Ikke frisør nei ;) Men formgivende ogsånt er det nok. Angra med en gang jeg hadde søkt. Men jeg antar at jeg blir flink til å spille da, så det er vel greit

Lenke til kommentar

De første ukene skjer det ikke så veldig mye, men etter ca. 3-4 uker velger man om man skal fortsette som avioniker eller mekaniker, først da begynner å "jobbe" på de flyene som det er på skolen.

Det er 1 dag i uka man har praksis de første ukene må man vente på å få bestilt arbeids klær, det tok en stund før vi fikk klærne.

Avioniker kan vel egentlig kalles fly elektrikker.

Lenke til kommentar
De første ukene skjer det ikke så veldig mye, men etter ca. 3-4 uker velger man om man skal fortsette som avioniker eller mekaniker, først da begynner å "jobbe" på de flyene som det er på skolen.

Det er 1 dag i uka man har praksis de første ukene må man vente på å få bestilt arbeids klær, det tok en stund før vi fikk klærne.

Avioniker kan vel egentlig kalles fly elektrikker.

6692614[/snapback]

Ok takker for avklaring :)

Lenke til kommentar
Begynner i andreklasse og håper virkelig jeg gidder gjøre noe i år.

Almennfag.

6692788[/snapback]

Vel det er heller få avsluttende fag i VK1, så det er ikke en krise.

Avsluttet kun et fag før sommeren, Fransk B språk. (Går VK II nå)

Edit: Leif was here :cool:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hm, begynte på UiS tidligere denne uken. Har hatt en ganske myk start da det meste av det som har skjedd i denne første uken ikke har vært obligatorisk (har hoppet over alt unntatt frammøteregistreringen, åpningsseremonien (som jeg i ettertid innser at også kunne ha blitt skippet.. ach), og et informasjonsmøte). Ser ikke frem til hardkjøret som er på horisonten.

Lenke til kommentar

Starter siste året på allmenn.

Slipper iallefall spansk, makan til drittspråk!

Har vel ikke store forventningene. Men håper å klare å få bedre karakterer. Sist år så dreit jeg i alt, orka bare ikke.

Det sosiale driter jeg lang faen i. Har ikke lyst på nye venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...