Heilage Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg begynner på mandag. Alt i alt kan ikke året være verre enn i fjor. I fjor var jeg fortsatt i friskmeldighsprosessen på høsten, og jeg hadde en syk kunstnerdame som gikk på lykkepiller som lærer. Ingen av disse er noen faktor i år. Så året i år kan nok bli bra. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner VK2 på mandag. Fikk mld fra et eller anna sted i sta som ba meg registrere meg på russ.no. Jeg begynner å utvikle angst for å bli gammal. Æsj Ellers så gleder man seg te det sosiale^^, Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Begynner på Medier og kommunikasjon på mandag jeg... Blir gøy å få noe forandringer på skolen, for ungdomsskolen var jo drit kjedelig. Endret 17. august 2006 av Fox9 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg begynner i 10. på mandag. Forventer å få jobbet godt i år å snitte på rundt 5 Hvis jeg skal gjøre det bedre enn det må jeg skjerpe meg og gjøre mer lekser. hehe Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner neste mandag, ikke førstkommende. Men begynner vel på den nye deltidsjobben før den tid, så ferien min ble vel bare en uke ca. Påbygging for fagbrev, 21 uketimer. Forventer at året skal leve opp til de 39.900,- det koster. Hvis ikke skal jeg ha refundering Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Begynner på VG1 elektrofag. Alle skal ha egen bærbar pc minst halvparten av bøkene blir digitale så jeg skal sitte foran dataen heledagen (som i sommerferien) Starter 21.08. ELSKER NORDLAND De er de første som har starta med den digitale skolehverdagen Håper det blir bedre enn ungdomsskolen. I så fall så blir dette himmelen (VG1 = GK) Endret 17. august 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner i 9.klasse på mandag. Gleder meg litt, blir litt gøy og komme tilbake til det "vanlige" livet igjen, og ikke bare slaraffenliv (les: sove til kl. 12 om morgenen og spille pc hele dagen) Så, jeg gleder meg litt, men gruer meg til lekser, stå opp tidlig osv. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Gleder meg litt (ny lærer i år) men så er det det at vi reiser på skoletur første uka. (Vi begynner foresten på skolen til mandagen) Overlevelses tur på fjellet, jaja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 allmen, 1. klasse, gleder meg sykt: ) kom i beste klassa + at bærbare datamaskiner skal brukes i timene, trådløst internett i hele bygningen! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på FHS neste søndag, Æ GLÆR MÆ. Bortsett fra at vi visstnok skal på fjelltur første veka, jeje, lungis får bere meg. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 skal starte mitt første år på byggfag Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg starter på videregående på mandag. Medier og kommunikasjon. Har ganske store forventninger, både til linja og folk. Håper på å få mange nye venner, lære en del, og litt moro. Har også store forventninger til meg selv. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på FHS neste søndag, Æ GLÆR MÆ.Bortsett fra at vi visstnok skal på fjelltur første veka, jeje, lungis får bere meg. 6692090[/snapback] Samma her. Bor du i nordland? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ...Overlevelses tur på fjellet, jaja, hvorfor ikke? Vi skal også ha noe slikt andre uka. Lenke til kommentar
edds Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på Videregående på mandag! Er temmelig nervøs, men gleder meg også. Kjenner to stykker fra mitt kull som begynner, men kjenner en del i trinnene over. Skolen (Foss VGS) har jeg hørt enormt mye positivt om, så jeg satser på at dette blir bra. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg "begynner" skolen på lørdag. Dvs. jeg flytter inn på internat og det vil være åpningsfest. (Skal på internatskole.) Tror det blir gøy og sosialt, håper jeg møter flere folk med fellesinteresser i år... Store ambisjoner? Jeg har ambisjoner om at jeg skal lære meg å takle/få bort konsentrasjonsproblemene mine slik at jeg gjør så bra som jeg virkelig kan. 6690929[/snapback] Hvor er det du skal da? Selv bejunner vi på skolen den 28. Skal begynne i 10 nå, blir litt kjedlig. "alle" kjekke folka har jo sluttet nå osv... Lenke til kommentar
Sleizor Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 mandag begynner jeg på Flyfag på Bardufoss blir knall... noen flere her som ska begynne der eller ? har planer om å gå befal skolen etter VGS også gå ut som lærling Off Topic: Liker ikke at bøkene skiftes ut siden jeg ikke får solgt bøkene...... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Forventer mye pes, jeg er lat og husker lite fra ungdomskolen, det at jeg skal inn på Nordstrand vgs kan umulig være en fordel, burde valgt Manglerud =/ Men for all del, det blir herlig å møte nye mennesker og få inn nye impulser fra andre sider av byen osv Nå har ferien vært lang nok. Endret 17. august 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 *føle seg gammel* har allerde andre dag på skolen. 2. år bachlor i økonomi og administrasjon Lenke til kommentar
Admiral fisk Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner på Avionikk VK2 på skedsmo til mandag, blir bra å møte igjen noen av de jeg gikk i klasse med i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå