Gå til innhold

Skolestart, store forventinger ?

Erik B.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er egntlig vitsen med studentkort? hadde det i fjord brukte det aldri:P hehe... på tog og sånn sier man bare student så gidder de aldri og sjekke.. kjøp heller cola en stundentkort

6726488[/snapback]

Vel jeg fikk billigere trening på SIB sine treningssteder. Utenom det, vet jeg ikke hva man kan bruke det til.

Lenke til kommentar
Jeg var, liek 1.50 cm høy da jeg gikk i åttendeklasse, men de ser små ut, ja.

6724298[/snapback]

Du er jo fortsatt det da..?

Gleda meg til å begynne på skolen, men nå er jeg lei.. Starte klokka 8 hver dag er jo et jævla mareritt! Men ellers bra klasse, kjenner ingen, men det kommer nok etterhvert det.. SKolebøker er jo et forbanna pengesluk deluxe :thumbdown:

Lenke til kommentar
hva er egntlig vitsen med studentkort? hadde det i fjord brukte det aldri:P hehe... på tog og sånn sier man bare student så gidder de aldri og sjekke.. kjøp heller cola en stundentkort

6726488[/snapback]

Vel, et studentbevis kommer godt med når du skal:

- Kjøpe studentkort hos Tromsbuss (de er jævla streng på at semesteravgift er betalt)

- Handle pils på studenthuset Driv (og sikkert andre studenthus i andre byer) :love:

- Generelt benytte deg av studentrabbatter.

:w00t:

Nå ser jeg jo også at du er født i 89, og sannsynligvis *ikke* er student. Elever i videregående skole har nok ikke like mange gode tilbud som studenter i høyere utdanning (skulle jeg tro).

Lenke til kommentar

6726488[/snapback]

Vel, et studentbevis kommer godt med når du skal:

- Kjøpe studentkort hos Tromsbuss (de er jævla streng på at semesteravgift er betalt)

- Handle pils på studenthuset Driv (og sikkert andre studenthus i andre byer) :love:

- Generelt benytte deg av studentrabbatter.

:w00t:

Nå ser jeg jo også at du er født i 89, og sannsynligvis *ikke* er student. Elever i videregående skole har nok ikke like mange gode tilbud som studenter i høyere utdanning (skulle jeg tro).

6728709[/snapback]

Nei, det er meget reduserte tilbud, men noe kan de brukes til.

Lenke til kommentar

6726488[/snapback]

Bekrefte at du går på den skolen du er på. Mange folk som ikke går på skolen min som kommer innom fordi de har enten fri fra sin skole eller skulker skolen og stikker til vår skole vår å bråke litt med hvem som helst. Derfor må du ha bevis på at du går på den skolen, og det er mye lettere å bare få elevene til å vise studentkortene enn å sjekke på PC'en/ i rapporter om du går på den skolen eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jaja, har gått noen dager på VGS 1 nå, studiespesialiserende. Klassen virker noe slapp, men kom i klasse med noen jeg kjenner litt fra før. Lærerne er ikke noe særlig. Kjedlige folk som stinker svette, men de kan faget sitt. Satser på å oppnå bedre karaterer enn i tiende.

Lenke til kommentar
Jeg var, liek 1.50 cm høy da jeg gikk i åttendeklasse, men de ser små ut, ja.

6724298[/snapback]

Gleda meg til å begynne på skolen, men nå er jeg lei.. Starte klokka 8 hver dag er jo et jævla mareritt! Men ellers bra klasse, kjenner ingen, men det kommer nok etterhvert det.. SKolebøker er jo et forbanna pengesluk deluxe :thumbdown:

6728567[/snapback]

ÆÆÆ! 4.5-5k for bøker hos meg, i tillegg skal jeg ha vernesko og arbeiddrakt.

Lenke til kommentar

6728567[/snapback]

Haha, gå å legg deg!

Jeg er faktisk bare noen centimeter lavere enn Henning,

tror jeg er like høy som Hans Ingve, så det så!

Lenke til kommentar
Gah, da var første dag på Jessheim vgs overstått. Går studiespeisialisering som det så fint heter. Kom i verst tenklelige klassen ever. Ingen jeg er god venn med + de fleste jentene er "relativt stygge" Lærerne virka greie nok, noen var kanskje litt vel energiske, men det går vel over etterhvert.

Har tatt Engelsk grunnkurset, men fikk aldri tatt skriftlige eksamen i fjor fordi jeg var bortreist, og nå blei det masse kluss og blablabla.

Jaja, man overlever vel..

6716630[/snapback]

hvilken klasse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...