Gå til innhold

Skolestart, store forventinger ?

Erik B.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare meg eller er 8 klassingene utrolig små ? =/ Kan ikke huske jeg var så liten på den aldern... De som har begynnt på skolen vår ser jo ut som 5 klassinger.

6722669[/snapback]

Ja det har vi her også fått intrykk av... De var jo bare små-unger i går... :hmm:

6722812[/snapback]

Samme på min skole.. 140cm høye! :w00t:

Lenke til kommentar
Bare meg eller er 8 klassingene utrolig små ? =/ Kan ikke huske jeg var så liten på den aldern... De som har begynnt på skolen vår ser jo ut som 5 klassinger.

6722669[/snapback]

Tviler på det, med mindre det har vært en heftig atomkraftulykke i området. Jeg synes også 10. klassingene nå er mindre enn for to år siden når jeg gikk i 10. Man føler seg sikkert større.

Synes GK-elevene var små i år jeg :cool:

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Ny skole suger. Bli kjent dag ftw! :O De første dagene er terror, når man ikke kjenner en eneste jævel i klassen, bortsett fra en. (Som faktisk er en jævel)

Jaja, 7gutter og 8jenter, liten klasse ivertfall..

6723098[/snapback]

Jeg ville brukt den dagen til å faktisk bli kjent med litt flere :). Sikkert noen der som deler interesse med deg og er kule å henge med på fritiden.

Lenke til kommentar
Jeg var, liek 1.50 cm høy da jeg gikk i åttendeklasse, men de ser små ut, ja.

6724298[/snapback]

HAha! 180 cm jeg! ;)

6726102[/snapback]

Jeg føler jeg var ti ganger større enn de som går under meg, enn da jeg var der... Noen andre som har følt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...