_Daniel_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Store forventninger til skolestart?? Haha, nei ikke f... Kom inn på Sogn =( Alle på mekaniske fak er gutter, ikke en eneste jente!! Dette blir det værste skoleåret ever.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Alle på mekaniske fak er gutter, ikke en eneste jente!! 6716993[/snapback] Ja, det pleier å være sånn. Det er ikke så ille. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Et innlegg med en litt dårlig mottatt spøk er redigert og 4 svar på dette innlegget fjernet. Så slipper vi videre utskeielser og unødvendig provosering Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Alle på mekaniske fak er gutter, ikke en eneste jente!! 6716993[/snapback] Ja, det pleier å være sånn. Det er ikke så ille. 6717013[/snapback] Sant det.. Det var sånn ifjord også.. Men nå har jeg kommet inn på Oslos værste skole=/ Derrfor det blir dårligste skoleåret mitt.. Endret 21. august 2006 av _Daniel_ Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Så da er første skoledag over, klasseforstanderen min var ei dame på ca. 30 år fra amerika, hun kunne dårlig norsk, og når hun skulle si "R" ble det en "rlj"-lyd, så dagen startet med en heftig latterkrampe =P Lenke til kommentar
edds Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Første skoledag over her og, gikk bra, veldig spent på lærerene og jentene. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Min første skoledag var egentlig ganske bra, den varte i 1.5 time. Jeg var fornøyd med den nye klassen min. Lærerne virket over gjennomsnittet bra. Så dro vi på byen og tok en pizza, veldig kos Edit: Det var litt få jenter i klassen Endret 21. august 2006 av Cold Spot Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Derrfor det blir dårligste skoleåret mitt.. Ja, når du har bestemt deg for at det skal bli det så blir det det og... Må vel være mulig å være litt positiv og kanskje bestemme seg for å trives og bli ordentlig kjent med de i klassen din. Er ikke så ille å gå i en klasse med bare gutter, spør du meg blir miljøet mye bedre. Damene kan vel vente til friminuttene eller fest på kveldstid? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Derrfor det blir dårligste skoleåret mitt.. Ja, når du har bestemt deg for at det skal bli det så blir det det og... Må vel være mulig å være litt positiv og kanskje bestemme seg for å trives og bli ordentlig kjent med de i klassen din. Er ikke så ille å gå i en klasse med bare gutter, spør du meg blir miljøet mye bedre. Damene kan vel vente til friminuttene eller fest på kveldstid? 6717236[/snapback] Ironi? Endret 21. august 2006 av thewiz Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) . Endret 8. oktober 2012 av NorThy Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Huff, starte førstedagen med en seks timer lang skoledag a gitt Men heldigvis blir det ikke lekser før neste uke, skoletur laangt opp på fjellet den uka her, det er jo morsomt da btw: alle ting som fører til mindre lekser er vel bra? ikke sant? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Wohoo. Vi skal ha bli-kjent dag med folk vi har kjent i ett år på fredag. Men vi skal grille. Nytt skoleår FTW. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Randaberg Videregående skole! VG1 Studiespesialisering som det så fint heter. 6716556[/snapback] Hvilken klasse? 6716725[/snapback] 1ST(E). Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ikke noe spesielt skjedde på den første dagen min i 9. klasse. Vi fikk tildelt alle de nye bøkene, og fikk en slags "pep-talk" av rektor i gymsalen sammen med 10. klassingene. Imorgen tidlig drar vi på leir. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Grei skolestart Kom i klassen som skal til england 5 uker + er 5 gutter i klassen, 2 av dem vil bytte, så kommer inn 2 kvinnfolk istedenfor. Resten er av det motsatte kjønn Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) 1ST(E). 6717862[/snapback] Okay. 1STA her. Endret 21. august 2006 av henrik_s Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hm. Dagen starta med altfor lang tale av rektor, fulgt av halvsoving og pyrring. Flottflott. Finni 2.klassing som vi kjøpe bøkene mine, da Jeg er overhodet ikke klar for nytt skoleår. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Yay! Slapp hu ene mærra i Biologi Noo! Har hu andre mærra fortsatt i gym Yay! Har han kule karen i religion! Noo! Har hu tredje mærra som kontaktlærer Blir et fint år Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Blir nok et fett skoleår, vi skal drive å kjøpe biler og fikse de og selge de med fortjeneste, så vi får nok en skikkelig skoletur i år. Ogsa skal vi kanskje bygge cross-bil og stille i løp. Og i mårra skal vi kjøpe øl, manglet 3 fra klassen min i fjor, men 6 nye fra Ottadalen. Går på Hjerleid vgs på dovre. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jaja, 2. dagen i dag da.. Trøtt og jævlig, er nok fortsatt i feriemodus! Dagen idag er jo ganske grei, 3 timer mat og helse, før vi stikker til en lavvo og er der de 3 siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå