Gå til innhold

Skolestart, store forventinger ?

Erik B.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da var første skoledag over. Ser ut til at det blir koslig på Automasjon på Tinius Olsen Skole i Kongsberg i år :), mange koslige folk i klassen og jeg kjenner åtte av de femten fra før. Ser ut som det blir chill, kanskje ikke så chill som i fjord, men bra nok.

Lenke til kommentar

Gah, da var første dag på Jessheim vgs overstått. Går studiespeisialisering som det så fint heter. Kom i verst tenklelige klassen ever. Ingen jeg er god venn med + de fleste jentene er "relativt stygge" Lærerne virka greie nok, noen var kanskje litt vel energiske, men det går vel over etterhvert.

Har tatt Engelsk grunnkurset, men fikk aldri tatt skriftlige eksamen i fjor fordi jeg var bortreist, og nå blei det masse kluss og blablabla.

Jaja, man overlever vel..

Lenke til kommentar
Gah, da var første dag på Jessheim vgs overstått. Går studiespeisialisering som det så fint heter. Kom i verst tenklelige klassen ever. Ingen jeg er god venn med + de fleste jentene er "relativt stygge" Lærerne virka greie nok, noen var kanskje litt vel energiske, men det går vel over etterhvert.

Har tatt Engelsk grunnkurset, men fikk aldri tatt skriftlige eksamen i fjor fordi jeg var bortreist, og nå blei det masse kluss og blablabla.

Jaja, man overlever vel..

6716630[/snapback]

Du kan vel bli god venn med dem? Kan vel være venn med jentene selv om de er stygge... er ikke sånn enten eller uvenn eller kjæreste lissom :p. Skjerp holdningene dine og skaff deg venner i klassen så går det bra veit du... skoleåret vil gå mye fortere og du kommer ut av det med bedre karakterer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Da er jeg kommet hjem fra første dag i 10-klasse. Veldig artig å se alle samme igjen. Men jeg fikk også vite at skolen begynner for fullt i morra. Ikke gøy det nei. Slipper heldigvis unna lekser i dag.

Lenke til kommentar
Av 16 elever i klassen min er 13 jenter og 3 gutter. :)

6716620[/snapback]

Så dritt da :(

24 gutter, 6 jenter :O

6716596[/snapback]

Få jenter hos oss også, går på nordstrand.

6716605[/snapback]

Navn og klasse? Går der jeg også ^^

6716854[/snapback]

Åh.. Hvor liger nordstrand? Tror jeg kjenner noen derfra!

Lenke til kommentar
24 gutter, 6 jenter :O

6716596[/snapback]

Oi, oi.

Null jenter i fjor. I år er det én jente, åtte gutter.

Edit: Ikke at det har så veldig mye å si, men jeg tror jeg hadde blitt mer homofil av å gå i klasse med bare jenter, enn med bare gutter. Mye bedre miljø med bare gutter, kan snakke om hva man vil, uten at det er galt.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...