Erik B. Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Går uti fra at det er en del som forsatt går på skolen her, for oss som går på ungdomsskole begynner vel de fleste eller har begynt på skole i dag. Min første skoledag ser forøvrig ut til å starte dårlig med at sykkelen min (som var en sjikkelig god sykkel som jeg var glad i) Ble stjålet. Min far kom inn klokken 7 på morgenen og nå får jeg ikke sove igjen. Begynner på skolen 11.30 første dag i 10. Klasse. Gleder du deg til å starte på et nytt år? Har du noen store ambisjoner? Endret 17. august 2006 av jarmo Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hmm første skole dag for meg var i går.. greit nok vi fikk fri ganske tidlig. men kjedelig var det.. litt greit å begynne igjen da! Er på skolen nå så.. ^____^ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg "begynner" skolen på lørdag. Dvs. jeg flytter inn på internat og det vil være åpningsfest. (Skal på internatskole.) Tror det blir gøy og sosialt, håper jeg møter flere folk med fellesinteresser i år... Store ambisjoner? Jeg har ambisjoner om at jeg skal lære meg å takle/få bort konsentrasjonsproblemene mine slik at jeg gjør så bra som jeg virkelig kan. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Starter i tiende klasse på mandag. Siden jeg ennå husker alt det vi lærte i fjor og de andre årene i grunnskolen, tror jeg ikke det vil bli særlig problematisk å komme seg gjennom pensum. Satser også å få sekser på minst én eksamen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Skole er alltid gøy, selv begynte jeg som lærling den 14.08, det er jo en slags skole...de første månedene ihvertfall, jeg lærer noe da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vet enda ikke så mye om Gløshaugen, men det er iallefall en ting som er sikkert. Noen må ta ansvar og lære de å drikke. tsk tsk tsk Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Til trådstarter: Forresten, vi lærte å skrive sammensatte ord sammensatt på barneskolen, vi. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg begynner i 9. klasse førstkommende mandag. Forventningene blir vel egentlig å prøve å ha det gøy, og opprettholde/forbedre karakterene mine. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Starter på Allmenn VK2 og skal fordype meg i realfag. Det ser jeg frem til, samtidig som.. uhm.. det kommer til å bli et fordjævelsk slit. Forventningene mine er iallefall gode og jeg starter med friskt mot! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner i 9ende på tirsdag. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Mandag er første skoledag. Blir tungt å stå opp og se lærerene. Datteren til læreren min er blitt alvorlig syk så jeg lurer på om vi får noen vikarer de første dagene. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kom inn på flyfag på Skedsmo, så nå får jeg endelig starta mitt forhåpentligvis gode videregående utdanningsløp. Etter to år, der jeg trolig ender opp med fullført VK2 Avionikk, _vil_ jeg ta læretida i militæret. Gleder meg uansett sinnsykt. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Skulestart forventninga; Kjem på skulen glad for å sjå vennane mine igjenn og ellers då vi kjem til leksene får eg lyst å ta sjølvmord for eg er så jævlig lat at eg ikkje gidde å ta sjølvmord engang. Vi reise på skuletur den 26 til england og eg kunne godt trenge en gensar i og med at alle eg har er for små, heller finne eg aldri nokon eg lika for den del. Så det skjer vel ikkje så eg må gå å være kald i heile tida! Andre kle trenge eg og, har ingen jakke heller, for dei er for små men i butikkane er dei i manneavdelinga for store og barnaavdeliga for små!! Ikkje skal vi på båten heller på tax free'en, men neeeidaaaaa! det går ikkje for den jævla drittlæraren blir sjøsjuk, så då må vi ta ett horete fly som visstnok skal være kvitt! Skulestart - Drittstart drittskule dritt liv dritt dritt dritt Endret 17. august 2006 av maskot Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner i 9'ende klasse på Mandag Glederr meg faktisk :!: Vi har extremt gode lærere da Skal begynne på et nytt prosjekt i sløyden og alt da Vi har kantine på skolen våres vi Så den skal 9'ende klassingene stå å selge i da Så blir det jo moro å treffe alle vennene da! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Forventer å finne en jente på VGS. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Gruer meg til å begynne på skolen til mandag ... Er så sinnsykt mye diggere med ferie, slipper alt som heter skolearbeid og å stå opp tidlig ... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Begynner i 10 på Mandag. . . Målet mitt er å øke snittet fra i fjord som sugde max. Og akurat når jeg skal øke snittet har jeg fått mye mer og gjøre på fritiden som f.eks kickboksing og styrketrening, dette blir slit. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har egentlig foerste skoledag paa mandag, men blir ikke foer paa torsdag. Ferietur ftw! Det blir litt skummelt, ny skole... Kjenner ingen fra GK o.l som skal gaa i klassen min.. og jeg kommer seinere enn alle da andre :S menmen..gaar nok bra! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Begynner ikke på skole.. Skal ta noen fag som privatist. Espennyh, er det ikke slikt at man MÅ møte opp dag 1 eller to ellers mister man plassen? Det har jeg lest en lur plass jeg ikke finner nå.. Endret 17. august 2006 av ThaAndre Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 begynner 21 jeg gleder meg(!) til første uke, men etter det er det bare faen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå