|vimsen| Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Spiller cs endel og får fps opp i 60 max... en som sa til meg at eg måtte slå av vSync for å få den opp... Hvor slår eg av vSync eller noe enn? Har WinXp Home.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hvis du ikke kan justere det i spillet kan du prøve på driveren. Man kan skru vsync av og på i detenator driveren i hvert fall. Lenke til kommentar
|vimsen| Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 hvor finner eg menyen for driveren da? Har inne nyeste detonator driveren... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Høyre musetast på skrivebordet. velg Egenskaper. Deretter velger du avansert. Inne på denne menyen kan du velge det vSync på eller av. Bare let litt til du finner det. Men hva skal du med fps på over 60 uansett??? Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 WinXP gir bare 60 Hz standard refresh i OpenGL. Jeg orker ikke spille med det, altfor mye flimmer. Last ned en fix. Jeg bruker RivaTuner for å oppnå 85 Hz. Skulle jeg gjerne hatt 100, men jeg jobber fortsatt med den saken. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 når du er på egenskaper for skjerm, velg innstillinger, så avansert. Så velger du den fanen hvor anvnet på kortet ditt står, så velger du 'more options' også ser du det står vertical sync: På som standard, sett den til alltid av. Og du vil få 100 fps i CS. GL HF Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 På meg virker det meningsløst å slå av Vsync i spill med unntak av dersom man skal teste ytelse. Dersom Vsync er på, vil dette gi bilder med mindre feil. Oppfriskningsraten vil uansett ikke bli mindre enn den som monitoren benytter (dvs. oppfriskningshastigheten begrenses av monitoren når Vsync er på). Dersom monitoren kjører på 60Hz vil spilleren oppleve den samme flyten enten fps er 60 eller 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå