Tuttebobo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg likte det.. har ikke hørt hveldig mye enda, men hitil er jeg fornøyd.. Lambardo voldtar trommesettet helt fantastisk som alltid. Eneste problemet jeg ser er at Araya ikke klarer å trøkke nokk på. 6693835[/snapback] Helt enig med alt du sier! Har hørt Araya synge mye kulere og bedre, men dette er langt i fra dårlig! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 hmm vet ikke helt.. grei nok kanskje Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) btw, herlig å høre Araya vræle ut: "HAIL SATAN!1keek" \m/ Han er jo religiøs selv da. Men som mange av oss er han er voldelig allergisk mot blinde dogmer... BTW, det som sies på slutten av "Jihad" er beskjeden lederen av terroristene 11 september la igjen når han dro ut for å dø. Cold fucking shit... Endret 18. august 2006 av guardianpegasus Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jepp, Araya er katolikk. Hail Satan btw, du som sa at Reign in Blood var det tidligste du ville ha med på en best of Slayer. wtf, ikke noe Hell Awaits? Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Dette var bare kjedelig synes jeg. Greit nok at det er aggresivt som faen og alt det der, men 10 sanger uten mye variasjon blir fort kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå