Gå til innhold

Slayer - Christ Illusion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke skuffa i hele tatt. Hver gang Slayer gir ut ett nytt album, så håper folk at de får en ny "Reign In Blood", noe som aldri vil skje. Slayer utvikler seg slik som alle andre band. Jeg har aldri skjønt slakten av deres forrige album, "God Hates Us All" heller. Etter min mening, er det albumet noe av det beste Slayer har laget. En CD fyllt med så mye hat mot alt og alle gjennomført på en så bra måte skal du lete lenge etter. "Christ Illusion" følger i dette sporet, hvertfall tekst-messig. Her holdes det ikke tilbake på noe, her overhøvles både religion og politikk. Genialt hvis du spør meg.

Med Lambardo tilbake bak trommene har Slayer igjen fått tilbake den karakteristiske thrash lyden. Gitar riffene sitter som naglet fast! Gitar soloene er ikke akkurat imponerende, men det er aldri derfor jeg har hørt på Slayer.

Et meget verdig comeback av thrash-metal'ens konger, og definitivt et av de beste metal albummene i år!

3 beste låtene på skiva: Flesh Storm, Cult, Jihad.

Lenke til kommentar

Syntes albumet er bra, mye fet tromme spilling og gitar-riff. Bra tekster (ikke at jeg bryr meg spess om hva de synger om) og passe variert.

Slayer har jo forandra seg opp igjennom åra, men de har beholdt stilen sin ganske bra, mye værre med metallica, korn og slipknot som er blitt mer "pop" vennlig.

forsåvidt ganske enig med denne anmeldesen.

Lenke til kommentar
Hver gang Slayer gir ut ett nytt album, så håper folk at de får en ny "Reign In Blood", noe som aldri vil skje.

6692429[/snapback]

Stemmer, ikke så lenge det er King som tar seg av låtskrivinga. Hadde tatt seg ut om jeg forventet en ny Reign in Blood...syns det er et av de mer middelmådige albumene i Slayer-diskografien. Det er South of Heaven og Hell Awaits som er de virkelig store Slayer-platene.

Og Araya bør slutte med punk-leflinga si snarest. Det passer han ganske så dårlig.

Lenke til kommentar
Halvkjedelig album, og Araya burde virkelig stoppe å leke vokalist. Begynner å bli en stund siden han presterte noe bra vokalmessig. Ellers er det vel ikke noe mye å klage på, utenom at albumet er heller kjedelig.

6692823[/snapback]

hørte på det på en butikk i dag... å Arya er drit rå bak mikrofonen...(burde helelr holdt seg unna bassen:P)

Men uansett, seasons plata er genial. Den nye var ikke dårlig den heller da... Ekte thrash med litt av den gamle sounden...

Lenke til kommentar
Hver gang Slayer gir ut ett nytt album, så håper folk at de får en ny "Reign In Blood", noe som aldri vil skje.

6692429[/snapback]

Stemmer, ikke så lenge det er King som tar seg av låtskrivinga. Hadde tatt seg ut om jeg forventet en ny Reign in Blood...syns det er et av de mer middelmådige albumene i Slayer-diskografien. Det er South of Heaven og Hell Awaits som er de virkelig store Slayer-platene.

Og Araya bør slutte med punk-leflinga si snarest. Det passer han ganske så dårlig.

6693183[/snapback]

Innertier. Ingen annen Slayerplate har festet seg som South of Heaven hos meg i hvertfall. Ellers, hvis jeg skal lage compilation, plukker jeg stort sett fra det meste, men ikke før Reign In Blood.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...