guardianpegasus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ganske rått album så langt... Slayer fortsetter sitt angrep på religion, med uforminsket styrkere. Ja, faktisk ennå råere vil jeg si. Og nå begrenser de seg ikke til kristendommen lenger, men går også til frontalangrep på islam. Forrykende greier. Tror dette er mitt nye favorittalbum av Slayer. Fuck your god! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ganske skuffa egentlig. Irriterende at King har tatt over all låtskrivinga, har jo alltid vært Hannemann som har stått for de feite riffene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ganske skuffa egentlig. 6691383[/snapback] Flott beskrivelse av mine følelser. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er ikke skuffa i hele tatt. Hver gang Slayer gir ut ett nytt album, så håper folk at de får en ny "Reign In Blood", noe som aldri vil skje. Slayer utvikler seg slik som alle andre band. Jeg har aldri skjønt slakten av deres forrige album, "God Hates Us All" heller. Etter min mening, er det albumet noe av det beste Slayer har laget. En CD fyllt med så mye hat mot alt og alle gjennomført på en så bra måte skal du lete lenge etter. "Christ Illusion" følger i dette sporet, hvertfall tekst-messig. Her holdes det ikke tilbake på noe, her overhøvles både religion og politikk. Genialt hvis du spør meg. Med Lambardo tilbake bak trommene har Slayer igjen fått tilbake den karakteristiske thrash lyden. Gitar riffene sitter som naglet fast! Gitar soloene er ikke akkurat imponerende, men det er aldri derfor jeg har hørt på Slayer. Et meget verdig comeback av thrash-metal'ens konger, og definitivt et av de beste metal albummene i år! 3 beste låtene på skiva: Flesh Storm, Cult, Jihad. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Syntes albumet er bra, mye fet tromme spilling og gitar-riff. Bra tekster (ikke at jeg bryr meg spess om hva de synger om) og passe variert. Slayer har jo forandra seg opp igjennom åra, men de har beholdt stilen sin ganske bra, mye værre med metallica, korn og slipknot som er blitt mer "pop" vennlig. forsåvidt ganske enig med denne anmeldesen. Lenke til kommentar
Avskum Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Halvkjedelig album, og Araya burde virkelig stoppe å leke vokalist. Begynner å bli en stund siden han presterte noe bra vokalmessig. Ellers er det vel ikke noe mye å klage på, utenom at albumet er heller kjedelig. Lenke til kommentar
Karim2k Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Synes nesten det er det beste.. ellers er det jo Reign in blood som gjelder Endret 17. august 2006 av Karim2k Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hver gang Slayer gir ut ett nytt album, så håper folk at de får en ny "Reign In Blood", noe som aldri vil skje.6692429[/snapback] Stemmer, ikke så lenge det er King som tar seg av låtskrivinga. Hadde tatt seg ut om jeg forventet en ny Reign in Blood...syns det er et av de mer middelmådige albumene i Slayer-diskografien. Det er South of Heaven og Hell Awaits som er de virkelig store Slayer-platene. Og Araya bør slutte med punk-leflinga si snarest. Det passer han ganske så dårlig. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Halvkjedelig album, og Araya burde virkelig stoppe å leke vokalist. Begynner å bli en stund siden han presterte noe bra vokalmessig. Ellers er det vel ikke noe mye å klage på, utenom at albumet er heller kjedelig. 6692823[/snapback] hørte på det på en butikk i dag... å Arya er drit rå bak mikrofonen...(burde helelr holdt seg unna bassen:P) Men uansett, seasons plata er genial. Den nye var ikke dårlig den heller da... Ekte thrash med litt av den gamle sounden... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 den nye skiva er desverre bajs! en del fett innimellom, men mye kjedelig og dårlig! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nyeste skiva er tøff den, god gammeldags thrash. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Nyeste skiva er tøff den, god gammeldags thrash. Nettopp. Er snart bare Slayer av de gamle gutta som holder ned dette fortet... da er det bedre at de gir ut sanger som ligner stilmessig (og det er jo hele poenget) på det gamle enn at de prøver å modernisere seg og driter seg ut som Metallica osv. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kommer King og Lombardo overens? Trodde de var uvenner eller noe sånt. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg likte det.. har ikke hørt hveldig mye enda, men hitil er jeg fornøyd.. Lambardo voldtar trommesettet helt fantastisk som alltid. Eneste problemet jeg ser er at Araya ikke klarer å trøkke nokk på. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg liker det nye albumet jeg... Men slår jo ikke Reign In Blood, det er desidert det beste Slayer albumet etter min mening! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har hørt mer nå og meningene har endret seg litt. Noe av skiva er faktisk ganse gromt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Dæven døtte. Skeleton Christ røsker bra og hardt. btw, herlig å høre Araya vræle ut: "HAIL SATAN!1keek" \m/ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Herlig låtskriving på gutta iallefall. Har ikkje hørt så mykje, men Cult var veldig lovande. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 likte det ganske godt etter at jeg hadde spilte den ett par ganger.. Syns Supremist var en knall låt ^___^ Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hver gang Slayer gir ut ett nytt album, så håper folk at de får en ny "Reign In Blood", noe som aldri vil skje.6692429[/snapback] Stemmer, ikke så lenge det er King som tar seg av låtskrivinga. Hadde tatt seg ut om jeg forventet en ny Reign in Blood...syns det er et av de mer middelmådige albumene i Slayer-diskografien. Det er South of Heaven og Hell Awaits som er de virkelig store Slayer-platene. Og Araya bør slutte med punk-leflinga si snarest. Det passer han ganske så dårlig. 6693183[/snapback] Innertier. Ingen annen Slayerplate har festet seg som South of Heaven hos meg i hvertfall. Ellers, hvis jeg skal lage compilation, plukker jeg stort sett fra det meste, men ikke før Reign In Blood. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå