Peacock Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei! Lydkortet på hovedkortet til pcen min fungerer ikke lengre, og derfor skal jeg bruke et gammelt lydkort som nødløsning til jeg får bestilt meg et nytt:) Men klarer ikke å finne drivere til dette kortet, så det ville vært fint om noen kunne ha hjulpet meg med dette:) Den informasjonen jeg har om kortet står på kortet. Legger med to bilder! Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei! Lydkortet på hovedkortet til pcen min fungerer ikke lengre, og derfor skal jeg bruke et gammelt lydkort som nødløsning til jeg får bestilt meg et nytt:) Men klarer ikke å finne drivere til dette kortet, så det ville vært fint om noen kunne ha hjulpet meg med dette:) Den informasjonen jeg har om kortet står på kortet. Legger med to bilder! 6690720[/snapback] hm.. ingen linker. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hjalp til litt med bildene... Edit: "Litt" større bilder hadde kanskje vært en ide? Mulig det er noe sql feil på siden, men jeg får ihvertfall ikke fram større bilder. Endret 17. august 2006 av and_mit Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei! Lydkortet på hovedkortet til pcen min fungerer ikke lengre, og derfor skal jeg bruke et gammelt lydkort som nødløsning til jeg får bestilt meg et nytt:) Men klarer ikke å finne drivere til dette kortet, så det ville vært fint om noen kunne ha hjulpet meg med dette:) Den informasjonen jeg har om kortet står på kortet. Legger med to bilder! 6690720[/snapback] Sett det inn i maskina igjen, finn ett program på nett som heter PCI32, kjør dette fra komandolinja.. Se hva du får av resultater.. En av de eller flere vil sikkert ha stikkord "Audio" ved seg. Det vil også stå navn og produsent. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hm.. ser ut som et turtle beach-kort- Ser ut som at det er det det står på baksiden. Så var det å finne ut hvilken modell det er. Vanskelig med de små bildene. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 bildene var ment å kunne forstørres, men d ble vel noe feil der:) kan legge opp nye da:D linker til bildene:D Bilde 1 Bilde 2 Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Vel... Kortet er et Turtle Beach Daytona S3 PCI. Finner ikke drivere til XP/2K. Kun til win 95/98 og NT 4. Link til siden http://www.turtlebeach.com/site/kb_ftp/530ftp.asp Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Her er en guide for å bruke kortet ditt under XP. Fant det på Turtle Beach sine hjemmesider. http://support.turtlebeach.com/site/kb_ftp/530213733.asp Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Tusen Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå