Li1 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har ikke sett noen tråd på dette, og det hadde vært artig å vite hva din xbox360 døde av, så vi får en slags liste over eventuelle feil man kan møte på. For min del har jeg fra dag 1 hatt problemer med DVDROM'en. Begynte med å få lesefeil på PDZ og PGR3, da boxen mente spillene var mediadisker, og ikke ville fyre spillet. På søndag ville den ikke gjenkjenne cd'er/Dvd'er i det hele tatt, så når jeg dytter inn en gamedisk eller dvd skjer følgende: Reading-->open tray. Thats it. Ikke flere sene kvelder med G.R.A.W på Li1 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har ikke hatt noen problemer...men en kompis av meg sølte store mengder øl på sin 360, den funket ikke like bra etterpå...altså, søling av øl kan også ta knekken på en 360maskin Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 spillbiblioteket tok knekken på min Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nei si det du. Den begynte bare å fryse i demoer, så i spill,så fraus den ute i dsashbordet. 3 flotte røde lys skinnte ein vakker sommersdag Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Nei si det du. Den begynte bare å fryse i demoer, så i spill,så fraus den ute i dsashbordet. 3 flotte røde lys skinnte ein vakker sommersdag 6691618[/snapback] scheißmachine...koselig med tre røde lys tough Endret 17. august 2006 av kt600 Lenke til kommentar
juul Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nei si det du. Den begynte bare å fryse i demoer, så i spill,så fraus den ute i dsashbordet. 3 flotte røde lys skinnte ein vakker sommersdag 6691618[/snapback] Det samme skjedde meg + fikk lesefeil på Fifa litt før frysinga starta. Juul Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nei si det du. Den begynte bare å fryse i demoer, så i spill,så fraus den ute i dsashbordet. 3 flotte røde lys skinnte ein vakker sommersdag 6691618[/snapback] Det samme skjedde meg + fikk lesefeil på Fifa litt før frysinga starta. Juul 6692934[/snapback] Samme skjedde her. Jeg tror det er to mulige grunner til at en får disse lysene. Det første starter med frysning i spill / dashboard. Mao; frysning er et dårlig tegn. Opplevde INGEN frysning de første 3-4 månedene. Det andre kan være å la Xboxen ligge for lenge uten å ta den i bruk. Jeg hadde ikke brukt min på 2-3 uker før jeg slo den på for noen dager siden. Fikk da de tre røde lysene. Jeg hadde lanch konsoll. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg kjøpte min ved lanch.. det som tokk knekken på min var at den ene vifta pak slutta og gå så den ble for varm etter litt spilling + at støy nivået gikk opp veldig... sendte den inn og fikk en helt ny en:) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Skjedde forsåvidt ingenting... den bare døde og ville ikke starte. Sendte den avgårde og fikk tilbake samme maskinen etter 4-5 dager og da funket den strålende igjen. Har ingen anelse hva de reparerte på den. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Etter et halvt år tok Lost Planet Demoen knekken på min. Aldri hatt en frys før den demoen, og aldri virket konsollen igjen etter den demoen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Playstation 3 ..... 6694934[/snapback] hehe, faktisk litt artig reply Forøvrig har min xbox 360 putret å gått siden 2. desember Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Playstation 3 ..... 6694934[/snapback] Og det hadde hvà med 360 og gjøre sa du? Edit: DBD kom før meg Min 360 kjører også knirke fritt etter og ha fått ikke umulig den siste modellen i første sending Endret 17. august 2006 av F_S Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har opplevd frysing kanskje... 6-8 ganger på min 360. Men de siste 2-3 månedene har ikke vært en eneste en. Men når strømmen gikk, og 360 sto på, og når strømmen kom tilbake var det tre humongøse lys. Restarta den, funka helt fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå