K.. Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Eels - I like birds. Den er så søt og.. uhm.. jeg føler meg glad idag. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Eels - I like birds. Den er så søt og.. uhm.. jeg føler meg glad idag. 6691129[/snapback] Den er fin den Fikk meg faktisk til å roe sinnstemningen litt Lenke til kommentar
Con Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Metallica - For Whom The Bell Tolls Føler meg bare litt sånn i dag Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) (Av en eller annen grunn, tror jeg ikke denne tråden lever særlig lenge... Men OT-baren er en arena for overraskelser^^) Nå går tiden ganske sakte, jeg sitter og jobber på datamaskinen og hører folk som prater lystig over lunsjbordet i bakgrunnen. Noe av Belle & Sebastian, kanskje? Belle & Sebastian - Stars of track and field Endret 17. august 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Avslappet: Hellbillies - Det Finaste Eg Veit Endret 17. august 2006 av Xyprotec Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Må vel bli RATM - Killing in the name of Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er som reel i et ubeskrivelig humør. Og prøver jeg beskrive det, ser bare folk rart på meg. Men Kent - Vinter Noll 2 passer perfekt til humøret nuh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Kris kristoffersen - sunday morning coming down Edit: Var det ikke en lignende tråd på musikk-delen av forumet før? Endret 17. august 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Pink Floyd - The Thin Ice (Live) Gilmour har så konge stemme på den. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Coldplay- Clocks og litt In Flames- System Endret 17. august 2006 av Fox9 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nå som jeg er sur fordi jeg har sovet forlenge er det. Chumbawamba-Tubthumping Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er sløv og trøtt, det regner ute, og jeg kjeder meg. Katatonia - Day Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Blank & Jones feat Elles - Mind of the Wonderful pga jeg vil roe ned etter en intensiv bok-kjøpe runde (VGS) Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 litt irritert på div ting .. å da høres det på slipknot med surfacing Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Chumbawamba - Tubthumping Passer til min stemning akkurat nå. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): We'll be singin'When we're winnin' We'll be singin' Repeat (4x): I get knocked down But I get up again You're neva gonna Keep me down Pissin' the night away Pissin' the night away He drinks a whisky drink He drinks a vodka drink He drinks a lager drink He drinks a cider drink He sings the songs that Remind him Of the good times He sings the songs that Remind him Of the betta times: "Oh Danny Boy Danny Boy Danny Boy Danny Boy..." Repeat Chorus(4x) Pissin' the night away Pissin' the night away He drinks a whiskey drink He drinks a vodka drink He drinks a lager drink He drinks a cider drink He sings the songs that Remind him Of the good times He sings the songs that Remind him Of the betta times: "Don't cry for me Next door neighbour..." Repeat Chorus(4x) Chorus repeated throughout outro 'til end of song Outro: We'll be singin' When we're winnin' We'll be singin' Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Sitter i HW-lokalene, jobber passe intenst foran pc-en og er i et sånt humør som bygger på rytme og rutine. Da passer det godt med Datarock - computer camp love. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Selve deffinisjonen på en tellethread. Denne er feilpostet og har lite med OT-baren å gjøre i det hele tatt også. Se under Musikk->Kulturo, er garrantert laget en slik thread med litt bedre utgangspunkt en denne desverre for dette er og blir en tellethread Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg